iibise pesast

Friday, September 4, 2009

... just another brick in the wall...

...või kuidas sel mu lapsepõlve lemmikbändil need sõnad kõlasidki. Täiesti nõus! Lugesin eile kolleegi blogi - jällegi täiesti nõus! Ja näidake mulle üldse midagi, millega ma nõus ei oleks!

Esmaspäev. Lõvipoisi piraadipidu. Võib vist juba traditsiooniliseks lugeda. (Jääme huviga ootama aastat, mil viieteistkümnele mehele lisandub pudel rummi.)

Teisipäev. Hommik. Pesamuna lasteaeda, suurematele lilled. Ise aktusele, mille poole pealt helistada koju, et Lõvipoiss õigel ajal kodust välja saaks. (Kõrreke avastas hommikul, et tema tukk on kooliminekuks liiga pikk ja läks veel enne avalööki juuksurisse.) Minu kahtlused, et maailm lõpetab pöörlemise koos minu töölenaasmisega, osutusid õigeks. Lõvipoiss läks kooli ning unustas maha koolikoti. Hiljem sain voltida lausa lugematul hulgal ümbrispabereid.* (Hea, et mul kolmikuid pole!)

Kolmapäev. Pidanuks mööduma sulnis töökavade koostamise meeleolus. Tegelikkuses pesin pesu. Tegin süüa. Koristasin. Mõningatele tööfailidele panin koguni pealkirjad.

Neljapäev. Töö. Trenn. Söök. Lapse trenn. Ostsin endale ilusa punasekirju salli. Õhtul suutsin unega võideldes vaadata õppeotstarbel kasutusele tulevat filmi.

Reede. Töö. Kodune lõuna koos suuremate lastega.

Kõrrekese tabav sõnavõtt: imelik on süüa ilma Pumpernicklita. Punane kott** viitab samuti muutustele meie elus.


Lapsed hambaarsti juurde. Kõrreke edasi muusikakooli. Lasteaeda. Pumpernickel tundub seal päris rõõmus ja tahab veel kiikuda ja lompe mööda kõndida. Koju. 18.35 kõne Kõrrekeselt bussipeatusest. (-Emme, järgmine buss tuleb 19.30.) Uuesti muusikakooli juurde.

Mida te täna tunnis tegite? Kas sa midagi kodus harjutama kah pead?

Kõrreke, kes on vahetanud oma puidust pilli hõbedase vastu: Jah. Kodus peab harjutama pilli kokkupanemist.

Kuhi tööd ootamas.

Hunnik pesu diivaniserval. (Milline õnn on mõelda, et tänu mittetriikimisrežiimile üleminekule kõigest sorteerimist ning mitte triikimist vajav.)

Aed täis õunu ja niitmist vajavat muru.

Silmis uni.

(Aga noh, tegelikult oli kõik tore!)

*See tuli jutuks ka Kõrrekese muusikaõpetajaga. Minu mõtteavalduse peale, et lapsed peaksid sündima selise intervalliga, et eelmine oskaks juba ise õpikule paberit ümber voltida, ütles tema kogenumana, et tema pani neid oma poisile neid põhikooli lõpuni (et kooli ees piinlik poleks). Tütrega olevat siiski lootust.

**Tõepoolest, tööl käiv ema vilistab daamikäekotile ning on otsinud välja vana, auväärselt mahuka isendi. Trepialusesse panipaika rettu saadetult tuli ta esmalt sõna otseses mõttes ämblikuvõrgust puhastada. Kotist tulid välja paar pastapliiatsit, poolik pudel rasedusaegset meelislõhna ning mõni münt. (Ava nagu jõulukinki!)

PEE-ESS! Käesoleva postitusega palun lugeda end vastutervitatuks kõigil, kes meid esimesel koolipäeval sõnumi või E-kaardiga meeles pidasid. Võib olla saate jõuluvaheajal vastused, aga kindlalt ei julge lubada.

Labels:

5 Comments:

At September 5, 2009 at 8:28 PM , Blogger sille said...

Mina panin oma poistele gümnaasiumi lõpuni õpikutele pabereid. Muidu nad lihtsalt poleks pannud, sest nende meelest polnud see vajalik. Tütrele panen nüüd uuesti jälle (8.klass), vahepeal pani ise, aga juba eelmisel aastal leidis kah, et testel polevat ka. :)

Ilusat kooliaastat Sulle!

 
At September 6, 2009 at 12:19 PM , Blogger Segasumma Saara said...

Minu poiss paneb enda õpikutele juba teist aastat ise pabereid ümber (aga noh, ta on kuuendas ka juba). Seekord pidin alguses natuke meelde tuletama, aga kui juba asi käppa sai, siis pani väga kenasti. Sul Kõrreke võib ka vast varsti juba ise käe valgeks teha selles asjas - ega seal ju midagi ülemäära keerulist ka ole. Ja mine tea, äkki õe kõrvalt teeb Lõvipoiss ka asja ära nagu naksti.

Hehehe, küll ma olen siin optimistlik, onju :P?

 
At September 6, 2009 at 12:21 PM , Blogger Segasumma Saara said...

S.t. meeldetuletamise all pidasin silmas, et pidin esimese raamatu peal talle protsessi kulgu ette näitama - kurtis, et tal on meelest ära läinud suvega.

 
At September 6, 2009 at 4:41 PM , Blogger iibis said...

Sama Sulle, Sille!

Ja optimism tuleb alati kasuks. Tulevik sellest ehk ei muutu, küll aga väljavaade! (Aga Sul, Trulla, ongi tubli poiss!)

 
At September 10, 2009 at 9:10 AM , Blogger luize said...

Hmm, ma just mõtisklesin, et kas ma peak ka gümnaasiumi lõpuni paberit panema. Sellisel juhul oleks neli kolm aastat veel...
Huvitav küll, minu ema ei pannud mulle kunagi mitte ühtegi paberit ühegi raamatu ümber, esimeses klassis tegi selle töö ära vanem õde ja siis panin ise. Küllap olen taandarengus suuresti süüdi, sest kesse ikka tahab seda suhteliselt tüütut paberipanemist ette võtta kui on keegi teine võtta. Sel aastal tegin kaks kahetunnist panemist, kuna ei jõudnud korraga lihtsalt.
Nii see elu on.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home