iibise pesast

Saturday, December 5, 2009

Piisavad ressursid. Kuhu jääb moraal?

Üks majandusteooreetilisi aluspõhimõtteid seisneb teatavasti tõsiasjas, et ressursse ja hüvesid on alati napimalt kui soove neid omandada.

*
Täna lõuna liginedes revideerisin külmkappi ning selgus, et paarist viimasest päevast on meil lõunasööki pisut üle jäänud. Ja imepäraselt sooviski üks suurematest lastest parasjagu praadi ning teine suppi ning Väikevend jällegi mõlemat. Nii et kõik olidki vastu ootusi asjade käiguga rahul.


*

Pärstlõunal läksin ise poodi. Ja leidsin terve virna muusikat, 24.90 ooper. Selline ooper. Ja siis veel selline. (Tähendab, seal oli veel terve riiulitäis, aga ma ei usu, et ma reaalselt kodus Händelit või mõnda sünget reekviemi kuulaksin.)

Sedakorda sai kärusse ka kohv, mille järele ma poodi olin tulnud.

*

Õhtul tuli Lõvipoiss päkpiku toodud raamatuga. Päkapikk oli nähtavasti võlutud nii kaaneillustratsioonist kui ka hinnast - noh, ka autori nimi tuli vähemasti tuttav ette - aga esimest peatükki ette lugedes jäid lapsed ise tõsiseks.

Ta poleks pidanud nii ütlema
, arvas Lõvipoiss.

Kõrreke oli vennaga sama meelt.

(Tegelikult ma ise arvan ka, et kuueaastased tüdrukud ei ütle üldjuhul käi persse! ja käi põrgu!)

Mulle meeldib, et lapsed ise niimoodi arvavad (ja mitte Malle Pärn nende eest).

Pildid on muide sellegipoolest väga ilusad.



Eskapism on kahtlemata võluv. Kuid sama kaheldamatult absoluutselt jätkusuutmatu. Tõesti, kuhu jääb siinkohal moraal?

Labels: ,

5 Comments:

At December 6, 2009 at 4:22 PM , Blogger Hundi ulg said...

Oi. Iibis, pettusin Sinus. Just Händelit ja muud reekviem-skräppi kuulan ma oma üksinduses. Naudinguga.

 
At December 6, 2009 at 5:09 PM , Blogger iibis said...

Ju siis on mu muusikaline maitse nii kerglane. Ja aja jooksul üha hullemaks läheb!

Viimati küsisin plaadipoes Melody Gardot' plaati (mida seal muidugi polnud).

Aga mõte nautida Händelit ja reekviemi - no olgu, kui, siis elavas ettekandes - tundub mulle kuidagi masohhistlik. (Sama hästi võiks osta seeriapileti näiteks mõne Eesti kossuklubi välisliiga mängudele.)

 
At December 7, 2009 at 9:14 PM , Blogger Hundi ulg said...

Parem siis juba pilet rahvusmeeskonna jalgpallikohtumistele...

 
At December 7, 2009 at 9:28 PM , Blogger iibis said...

Siit vaadates jalgpall nüüd nii karm karistus polegi. Ütleme, et erinevused on ehk nüanssides. Võrreldes korvpalliga.

Ja kui kästaks valida (karmide karistuste ähvardustel) kossu, jalka või Händeli vahel, siis ma tõesti kohe ei teakski... No pole minus selliseid kalduvusi!

(Viimati käisin kevadel pojaga korvpalli vaatmas, viimasest Händelist on ikka hea mitu aastat.)

 
At December 9, 2009 at 6:42 PM , Blogger Segasumma Saara said...

Gardot on õhtusele vaiksele olemisele taustaks igatahes täitsa tore.

Naissoost Bublé. :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home