iibise pesast

Friday, December 4, 2009

Elu punasilmsena

Kui ma eile õhtul koju jõudsin, pidasin ma end endiselt ebamoodsalt terveks inimeseks. Pea küll väheke valutas, kuid panin selle väsitava tipptunni-taksojuhielu arvele.*

Täna hommikul kostus hääle asemel ebamäärast kähinat ning peeglist vaatas mind keegi punaste silmadega olend. Punased silmad olid rohkem nagu kalal ja mitte küülikul. Igal juhul üritasin ma täna haige olla.

Ainult keegi ei võtnud mind tõsiselt!

Pesamuna vaatas pesuloputusvahendi reklaami, kus esines keegi tumedapäine kaunitar, juuksed kunsttuulest lendlemas. Ilus tüdluk, kommenteeris Väikevend ja lisas: sinu moodi, emme!

Lõvipoisi rõõmuks keetsin lõunaks frikadellisuppi. Lõunalauas tuli juttu ka siinsamas tuntust kogunud liimist.


Ma sain täna pildi valmis. Pinginaabril ei olnud PVA- liimi ja siis ma laenasin talle ka. See oli küll natuke kollane ja lumehanged tulid kah natuke kollased. Aga võib olla oli sinna mõni koer pissinud... Emme, mis asja sa naerad?!

Õhtul, peale Väikevenna magamaminekut, mängisime suuremate lastega kabet. Lõvipoiss on täitsa tubli mängija.** Seejärel üritas mu tütar mind rabada - ta oli peale trenni sõbranje juurest läbi läinud ning seal koos viimase õega potkitnoiga tutvust teinud. Loomulikult polnud mulle vaja potkitnoid õpetada. (No kuulge!) Mängisime saatmisega potkitnoid ja mina võitsin!

Üldiselt, ega punasilmselgi pole siin kurta millegi üle. Tsirkust ja leiba seni meil veel jagub. Ainus, mille üle võiks nuriseda, on asjaolu, et hommikusel kiirel poeskäigul ununes kohv ostmata. Õnneks ei tunne ma ka lõhnu (ainus lõhn, mis terve suure poe peale minuni jõudis, oli greipfruut), nii et lahustuv variant ei tundugi nii õudne, nagu ta tegelikult on.



*Noh, kuidas teisti nimetada umbes kahe ja poole tunni jooksul linna risti ja põiki läbimist kursil töö - laps ema juurest -kass ja suured lapsed kodust peale - kumbki suurematest eri trennidesse - pesamuna ja kassiga loomaarsti juurde - kass koju - poisile trenni järele?

**Lapsena Mammaga mängisime päris sageli ja mulle tegelikult kabe päris meeldib. Äraandmine meeldib veel rohkem - ehk seetõttu, et see on mu tugev külg.

Labels:

2 Comments:

At December 7, 2009 at 8:54 PM , Blogger :) said...

Kabe on tore. ^^

 
At December 7, 2009 at 9:10 PM , Blogger iibis said...

Eriti äraandmisega!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home