iibise pesast

Sunday, April 27, 2008

Tänased märksõnad -- liim ja loogika

Hommikul koristasid suuremad lapsed tube. Kui toad korras, võis välja mängima tulla.
Esimesena saabus Lõvipoiss: Mul on tuba korras.
Ema: Kas sa tolmu ka imesid?
Lõvipoiss: Ei. Ma ootan, et teda rohkem koguneks.

Lõunalauas tuleb juttu matemaatikast.
Kõrreke (uhkustades): ma tean isegi une pealt, kui palju on näiteks kaks korda kolm.
Lõvipoiss: Mina tean, kui palju on sada korda sada. Kümme tuhat! (Paar päeva tagasi ema käest järele küsitud.) Ma tean seda ka une pealt, kui palju on miljon korda miljon!
Kõrreke (umbusu ja huvitatusega): Kui palju siis?
Lõvipoiss: Aga ma ju ei maga praegu!

Õhtul tuleb Lõvipoiss sõbra sünnipäevalt koju ja kuulutab juba ukselt:
Ma võitsin loteriil LIIMI!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home