iibise pesast

Thursday, December 4, 2008

Lokalisatsioon

Kõrreke eilses õhtusöögilauas: emme, mida tähendab lokaliseerima?

-Asukohta kindlaks tegema. Kus sul see sõna ette tuli.

-Ma tegin ju loodusõpetuses töö kassikaku kohta. Seal oli öeldud, et kakud suudavad hääle järgi eksimatult oma saagi lokaliseerida.

-Ahah. Seda sõna võib tõesti erinevates kohtades kasutada. Näiteks arst võib lokaliseerida haiguse ja...

-...ma saan aru! Mina lokaliseerisin siis enne külmkapis juustu!



*
Kõrreke tuleb hommikul, istub mu voodi servale ja annab teada:

Tead emme, täna hommikul ma sain teada midagi väga olulist päkapikkude päritolu kohta. Ma vaatasin oma lugemiku etiketti. See oli samasugune käekiri nagu päkapikul. Rohkem ma midagi ei ütle.


Mu suur, kaheksa-aastane tütar tõuseb ning lahkub järeleaimamatu väärikusega.

Labels:

3 Comments:

At December 5, 2008 at 10:10 AM , Blogger Elsa said...

See teavitustöö oli kül stiilne! :D "...ja rohkem ma midagi ei ütle..." :D
ma pelgan ka käsitsi kirjutatud sedeleid päkapikkudelt :D

 
At December 5, 2008 at 11:49 AM , Blogger iibis said...

Need päkapikkude kirjad on meil juba... ma ei teagi, mis ajast. Ajendatud loogikast, et päkapikud on laste sõbrad (et laps ei pea kartma, kas peale lollusetegemist päkats ikka tuleb), soovitas kunagi üks lastepsühholoog: aga las päkapikk kirjutab kirja.

Kusjuures ma vaatasin ise järele, no lugemiku etiketil on ikka hoopis teistsugune käekiri.

 
At December 6, 2008 at 5:45 PM , Blogger Ti:a said...

:D siis paistab et ta on nagu uurimistöö kallal, kas klassiöed vennad ikka räägivad tõtt emmepäkatsitest.

ma tean ka kuidas minu piigad hakkasid uurimistööd jõuluvanast tegema, kui käisime erinevatel jöulupidudel, kus igal peol erinev jõuluvana oli. kus siis tuli rida tõdesid,kus sokid, kindad, prillid, sõrmused ette loeti! :)
päkapikkudest väljakasvamine ei käi valutult mitte emmedelegi :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home