iibise pesast

Wednesday, December 31, 2008

Minu 2008

Suurte Väravate aeg.

Surm. Armastus. Reetmine. Ja enne ning pärast kõike muud emaksolemine.


Ja tegelikult, kui ma nüüd mõtlen oma soovidele uueks aastaks, on need kõik sellised hästi lihtsad ja igapäevased asjad.

Et suuremad lapsed märkaksid enda järelt koristada.
Et tüdruku õigekiri ja poisi käekiri paraneksid.
Et pesamuna ei loobiks oma mänguasju.
Et ta kohaneks sügisel lasteaiaga.
Ja mina uuesti oma tööga.
Et mu ema tervis oleks korras.
Et mul oleks aega trenni jaoks ja lugemiseks. Et lugemiseks oleks kohe palju rohkem aega.
Et ma saaksin lõpuks juhiload.
Et /.../ /.../.
Ja et /.../ saaksid ikka /.../.

Jajah. Suured Soovid. Need tõelised. Õnn. Armastus. Lähedus.

Loomulikult -- jagugu neid neid nii mu ajaveebi külaliste, mu lähedaste, minu enda ellu. Kui ka see aasta on olnud raske, siis püsib ju ometi teadmine, et ankruketi lõpp on laulu algus.

Lähen katan koogi beseega.

Ilusat aastalõppu!

Labels:

5 Comments:

At December 31, 2008 at 8:49 PM , Blogger Segasumma Saara said...

Head uue algust :)!

[(aja)lõngakera kerimist]

 
At January 1, 2009 at 7:45 AM , Blogger Hundi ulg said...

Soovin alanud aastal Sinu lastele kõike paremat. Kui nemad on õnnelikud, siis kindlasti oled ka sina õnnelik. Ja kui Sina oled õnnelik, küll siis täituvad ka Suured soovid. Millegipärast on ju nii, et soovid täituvad vaid õnnelikel inimestel!?

 
At January 1, 2009 at 11:56 PM , Blogger Elsa said...

Lihtsad ilusad soovid :)
Täitugu neist ikka enamik...

 
At January 2, 2009 at 10:00 PM , Blogger iibis said...

Tänan heade soovide eest.

 
At January 8, 2009 at 10:04 PM , Blogger joanamari said...

väga paljud soovid on mul täitunudki
aga väga palju soove on mul veel
ja ma võin öelda et olen üsna õnnelik inimene
soovin Sullegi soovide täitumist!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home