iibise pesast

Monday, January 25, 2010

Enamasti puu otsas, kui pauk käib

Siiri kutsus. Otse Suurest Õunast.

Kus ma olin? Palun väga!


1. ...esimene inimene astus Kuule 21.7.1969?
Minu sündimist jäi veel mõned talved oodata.
***
2. ... John Lennon mõrvati 8.12.1980?
Tegemist oli esmaspäevaga, vaatasin ma just järele. See tähendab, et ma olin parasjagu lasteaias.
***
3. ... Tšernobõli elektrijaamas plahvatas üks tuumareaktoritest 26.4.1986? Kevadine laupäev, järelikult kodus. Kuulujutud jõudsid muidugi ametlikust infost kiiremini. Hiljem viidi meie tänavalt sündmuskohta üks noor arst. Asja tõsidus jõudis vist kohale asjaolu kaudu, et tal olevat tulnud allkirjastada paber, et ta naastes mingite aastate jooksul lapsi ei planeeri. Võib olla oli see ka kuulujutt.

***
4. ... toimus Balti kett 23.8.1989?
Kodus. Põdesin raskekujulist puberteeti.

***
5. ... Estonia uppus 28.9.1994?
Läksin hommikul loengusse. Õppejõud, noor mees, ütles vaid ühe lause elu ja surma kohta ning lahkus auditooriumist. Teistelt siis kuulsin, mis oli sündinud. Ajaloo osakond oli muidugi sündmusest otseselt puudutatud ka.
***
6. ... printsess Diana suri 31.8.1997?
Olin ema pool, toibutamas end hamba juurepõletiku ravist. Matuseid vaatasin ja lahistasin nutta.
***
7. ... saabus aasta 2000?
Seda tean küll täpselt. Olin meie toonases kodus ning vahetasin lapsel mähet. Olin saanud kümne päeva eest esmakordselt emaks.
***
8. ... toimus terroriakt World Trade Centerile 11.9.2001?
Olin saanud vähem kui kuu aja eest teistkordselt emaks. Olin õhtul seltskonnas, kus kuulsin mitmete reaktsioonide võimalikkusest toimunule.
***
9. ... Michael Jackson suri 25.6.2009?
Uudist lugesin netist. Nutma ei hakanud.
***
10. ... milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?
Olete kindlad, et see teid huvitab? (Iga lugeja olgu siinkohal hoiatatud edasilugemisega kaasneva omavastutuse eest.)
Hommikul valmistasin tunde ette ja kiitsin Väikevenna joonistatud tulnukat. Sain karskuspropaganda osaliseks. (Emme, ära sina alkofonni joo, muidu muutud ka tulnukaks!) Päeval ei läinud auto käima. Sõitsime bussiga kinno. Käisime Mäkis. Seejärel poes. Kodus voltisin ja triikisin pesu. Vaatasin selle kõrvalt iluuuisutamist. Kontrollisin Kõrrekese inglise keele sõnu. Sõime õhtust. Lugesin Väikevennale unejuttu tema enda kindlameelsel valikul. Panin pisema poja magama. Kontrollisin veelkord Kõrrekese inglise keele sõnu. Mängisin Kõrrekese ja Lõvipoisiga memoriini (Lõvipoiss võitis, nagu enamasti). Lugesin raamatut. Lisaks kütsin ära lugematud ahjutäied puid ning kreemitasin sama arv kordi käsi. (Viimased on sellegipoolest kütmisest hukas.) Läksin magama.

Ma ei tea meemide puhul kunagi, kellele neid edasi anda. Väga püsivalt loen suhteliselt väheseid blogisid (mitte, et häid kirjutajaid vähe oleks, küll aga minu aega.) Ja need vähesed on vist juba meemitanud. Aga näiteks Ritsik veel pole. Oled mängu palutud!

Labels:

2 Comments:

At January 26, 2010 at 3:59 AM , Blogger Reede said...

Näed kui tore, et leidsid aega meile ennast natuke jälle tutvustada :)

 
At January 26, 2010 at 1:38 PM , Blogger ritsik said...

Aitäh kutsumast, üritasin, meenutasin. Palju meelde ei tulnud :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home