iibise pesast

Monday, January 11, 2010

Rohkem poolsaare moodi saar

Eile ja täna tuttavaid kohates küsiti mitmel korral, kuidas puhkus möödus. Mul ei olnud puhkus! Vastavalt korraldusele tuli kogu koolivaheaja vältel minna kell 9 tööle. Ka 31. detsembril.

Aga noh, pool saart on siiski pool saart.

Nii et tavapärane vaheajaprogramm kino-veepark-mänguasjamuuseum siiski toimus.

Kinos jooksvatest filmidest see koopaorava-värk mind eriti ei veedelnud - ning pealegi olid poisid seda Mammaga vaadanud, kui meie Kõrrekesega Riias käisime. Nii et helistasin kinno ja küsisin, kas mulle tehakse takistusi, kui ma vanusepiirangule* vaatamata kaks koolilast Avatari vaatama toon. Selgus, et taksitusi ei tehta. Ja peale treileri vaatamist ei kostnud enam piuksugi laulvatest koopaoravatest.



Film meeldis kõigile päris hästi. Ja oli lastele täiesti sobilik pealegi. Või noh, stsenaariumi naiivsust arvestades koguni ennekõike lastele.

Järgmisel päeval üheskoos Rahva Raamatu kohvikus istudes rääkisime sellest päris pikalt. Kõrrekesele meeldis muidugi ennekõike armastusliin ja Lõvipoisile võitlusstseenid (nagu arvata oligi).

Aga muidu kulges koolivaheaeg rahulikut. Lugesin läbi paar raamatut. Käisin ujumas. Kuigi esines ka sisemist dünaamikat - näiteks vaheaja alguses kuulus toidupoe igapäevasesse kohustuslikku nimekirja ka poolteist kilo mandariine. Viimastel aga kippus koor juba kuivama. Seevastu piparkoogitainast tellib Lõvipoiss, kes on meil innukaim piparkoogipagar, senini juurde. (Tänagi ostsin tema palvel kolm pakki.) Koristamisel tuleb regulaarselt eemaldada laualt ja põrandalt küünlavaha.** (Varsti peaksid küünlad kapist juba otsa lõppema.)

Eile panin laste õpikutele uusi pabereid. Tegelikult ma liialdan - Kõrreke paneb juba enamasti ise.

Vaheaeg on läbi. Ei mingit kahtlust. Kell helises täna 6.10.



*Ning filmi vaadanuna jäi mulle seekordne vanusepiirang ka sügavalt mõistetamatuks. Mu meelest on selles, mida nii mõnigi telekanal laste multikate pähe mängib, Avatarist suuremalgi määral vägivaldne. Aga võib olla tänu vanusepiirangule õnnestus ma-ei-tea-kui-paljude-aastate järel olla kinos ilma intensiivse popkornilõhnata?

**Seda teen ma nagu iga inimene, kes on juba lapsena lugenud Saladuslikku juhtumit Stylesis. Asendamatu vahaplekkide eemaldamise küsimuses!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home