iibise pesast

Saturday, April 3, 2010

Endistest aegadest

Ka Väikevend teab (konkureerivad ja täiendavad seisukohat leiab siit ja sealt, missugune oli elu enne elu.

Väikevend on parasjagu duši all ja räägib:

See oli enne, kui ma sinu kõhus olin. Ma olin vennaga koos ja mängisin peitust. Palju peitust.

Kas seal oli keegi veel peale sinu?

Jaa! Alguses olid kõik: sina ja õde ja issi. Iir oli ka!

Kas keegi oli veel?

Ei olnud rohkem. Ühes majas, seal me mängisime peitust! Siis ma mängisin sinu kõhus ka peitust!

Ja nüüd pane mulle nüüd rätik ümber. Siis ma olen jääpurikas. Soe jääpurikas!


Väänasime tiigerpesukinda välja. Panime rätiku ümber.

Rohkem ei soovinud soe jääpurikas endistest aegadest rääkida.

Labels:

3 Comments:

At April 7, 2010 at 10:03 AM , Blogger epp said...

Enne, kui Ploomil see lindude-aeg meelde tuli (millalgi sellal, kui Pangaasius veel kõhuelanik oli), räägiti meil, et Ploom olnud siiski ka enne sündimist minu kõhus. Ja papa. Ja emme ise ka.

 
At April 7, 2010 at 8:03 PM , Blogger iibis said...

Nii et selline mütoloogiline ürgema siis?

 
At April 8, 2010 at 10:11 PM , Blogger epp said...

Just. That's me!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home