iibise pesast

Sunday, March 21, 2010

Märtsi iidid läbi, Caesar on surnud

Otse Mamma väravas oli lume alt välja sulanud priske ja esinduslik koerajunn. (Uus kaup iga päev!)

Kevadel juhtub muudki. Näiteks avastad end pahaaimamatult elamas tõelises telenovelas. Sest, olles andnud genile omadki kolm tilka, avastasin, et mu laste isaks oli mu kasuvenna poolvend (!) ning mu lapsed olid mu nõod. Tähelepanelik arenenud siivsustundega inimene internetist - isegi sugulane ei ole! - likvideeris siiski peatselt segaduse.

Veel tähistas Väikevend kevade saabumist otsutava märguandega, et ta on nüüd juba suur. Või kuidas teisiti seletada sõna otseses mõttes vajumist läbi võrevoodi vineerpõhja, ja seda keset kõige magusamat uneaega! Tagajärg: Kõrreke sai endale oma isa noorpõlvekušeti ja Väikevend jällegi Kõrrekese voodi.

Ehk läheb homme hommikul tänasest veidi paremini - kell pool üheksa oli pudrukausid juba nõudepesumasinassegi laotud - ja vähe sellest, enne putru ja koitu oli jõutud juba ka lollitada, teha kõrvulukustavat lärmi, solvuda, kaevata ja pahandada.

Mul, vabandage väga, on praegu puhkus!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home