iibise pesast

Friday, November 7, 2008

Neverland


Pikatoimeline, nagu ma olin, sain nüüd oma meemipalli lõpuks kinni püütud. (Noh, Sherlock Holmes'ini ju veel aega ja...)

1.KIRJUTA 4 TEGUSÕNA, MIDA SA MITTE IIALGI EI TEEKS.
Kui ma laps olin, õpetas ema (kas pole ilus algus?): ära tee kunagi teisele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse. Pärast sain muidugi teada, et see kuldne lause ei pärinegi emalt, vaid vistiti Konfutsiuselt. Aga viimatinimetatud info ei kahanda minu jaoks selle paikapidavust.

Nii et nelja tegusõna kohta ei ütle ma siinkohal midagi. (Ei tapaks? Aga ekstreemjuhul võiksin vist emalõviks muutuda küll. Ei varastaks? Aga näiteks purgi moosi, nagu tegi Muumipapa leidlastekodust lahkudes, võtaks vist minagi kaasa...)

2. KUS SA MITTE IIALGI EI TAHAKS ELADA?

Ei teagi. Kui armas inimene läheks ja kutsuks maailma lõppu, siis läheksin vist küll. Kasuks tuleks emakeelse koolihariduse võimalus laste jaoks.

3. MIDA SA MITTE IIALGI EI SÖÖKS?
Ma ei söö kala ega üldse mereande. Ehkki paaril korral olen oma vastumeelsuse alla surunud. (Ma just ekstra sinu peale mõeldes küpsetasin... kalapiruka! Neelasin umbes nagu sondi. Lisaportsjonist siiski keeldusin.)

4. KELLENA SA IIALGI EI TÖÖTAKS?
Ameteis, kus minu teadmistest ja oskustest jääb ilmselgelt vajaka. Ei töötaks tehnikaseadmetega. Ei raviks inimesi. Ei juhiks ühistranspordivahendit. Kuna mul puudub rütmitunne, siis palun mind vabandada ka soolotantsu osas.

5. MILLIST RIIDEESET SA IIALGI EI KANNAKS?
Kui keegi pidas minuks blondeeritud kollaste geelküüntega roosas pušš-apitud sünteetilises nabapluusis naisisikut, siis ta ilmselt eksis.

6. KELLEGA SA MITTE MINGIL JUHUL EI TAHAKS TUTTAVAKS SAADA?
Tulge aga ja tutvustage ennast! Küll ma siis juba ütlen. Olen ülbe (nagu mulle on aeg-ajalt ette heidetud), aga see-eest aus!

7.KUS SA MITTE IIALGI EI SEKSIKS?
Khm.
Lõvipuuris. Lumeonnis. Filmis.

8. MILLIST SITUATSIOONI SA EI TAHAKS ENAM MITTE IILAGI ÜLE ELADA?
Käesolevat aastat.
Olen muuseas sageli tähele pannud, et (see Strindbergi) mõte (mida kordab Ingmar Bergman üha ja üha) -- hirm põhjustab kardetu teokssaamist -- just nii lähebki. Kes kuidas nimetab. Kas negatiivsele energiale keskendumiseks, hirmuks või hoopis saatuseks.

Meemipalli laiali ei viska. Nagunii viskaksin mööda. Aga kui keegi soovib, võtku aga lahkesti üles.

Pilt pärit siit.

Labels:

2 Comments:

At November 7, 2008 at 9:54 PM , Blogger Kaamos said...

Aitäh!

Mis soolotantsu ja rütmitunde (puudumise) omavahelisse seosesse puutub, siis on mul tunne, et seepärast nimetavadki osa tantsijaid end "moderntansu huvilisteks". Nii, et see nüüd küll mngi vabandus pole :D
Kogu blogolandis sellele meemile vastanute puhul üllatas mind see, et siiani ei pannud tähele ühtegi, kes kala ei söö, päriselt oleks neid (teid?) nagu rohkem...

Veelkord aitäh!

 
At November 7, 2008 at 10:38 PM , Blogger iibis said...

Oh, pole tänu väärt.

Minu suur lemmik Anna Wahlgren väidab: mitte keegi ei liiguta lillegi, kui see talle lõbu ei paku. Need küsimused pakkusid küll.

Kala söömise koha pealt -- see on naljakas jah. Olen isiklikult kohanud ühte pisikest piigat mänguasjamuuseumi mängutoas, kes mulle mängutoitu pakkus (oli selline kalakene taldrikul) ja usalduslikult ütles: tead, mina ei söö üldse kala. Mille peale ma siis vastasin, et tead, mina ka ei söö.

Rohkem pole kedagi kohanud (või pole jutuks olnud).

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home