iibise pesast

Saturday, May 16, 2009

Rahvakunstiansamblid Mustvees

Vaatan üle mitme aasta Lauluvõistlust (viimane kord oli vist siis, kui Eestis toimus). Päris naljakas. Süda tuksub tuks-tuks-tuks, mine lahti uks-uks-uks. Isegi sõnad olid ühel laulul umbes samad. Favoriit Norra kõlas nagu Kasatšokki keerutades Kukerpillide esituses.

Algul vaatas Lõvipoiss kah, aga tema huvi vähenes tuntavalt, kui ta kuulis, et Tartut polegi osalemas.

Kus võistlus toimub
, küsis ta.

Moskvas.

Mustvees?


Ega ta päris hästi aru ei saanud, kuidas need laulud ikka võistlevad. Ega ma ise ka ei saa. Aga rahvakunstiansablid on päris lõbustavad. Jõu- ja ilunumbrid veel pealekauba.

Labels:

4 Comments:

At May 17, 2009 at 7:46 AM , Anonymous Liina said...

Ikka täielik tsirkus oli :) Kääbused ja roheline mees ja tagurpidi saltod, habemega naine oli puudu ainult :D

 
At May 17, 2009 at 9:40 AM , Anonymous Anonymous said...

Vaidlen vastu, Juure ja Kivirähu eksperthinnangul oli seal ikka mitmeid habemega naisi. Kuid sedapuhku vist jah, kõik viksilt raseeritud...

 
At May 18, 2009 at 7:51 AM , Blogger luize said...

see on lõbusaim kokkuvõte, mis ma üldse kuulnud olen. ma vaatasin õnneks ainult päris algust, oli ikka sähvimist ja värki, aint et miks vene enda sirkust lavale ei lastud?

a see et rahvakunstiansamblid üles astuvad, on pigem positiivne. oige ja vasemba!

 
At May 20, 2009 at 2:27 PM , Blogger Emmeliina said...

loen esimest kommentaari ja mõtlen: millal ma siis selle siia kirjutasin?
Niipalju siis nimedest.

Aga itsitasin mõnuga. Miks mitte Mustveest:))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home