iibise pesast

Tuesday, May 19, 2009

Vaata, kuidas ma hüppan!


Kui tuli teade tütar Kõrrekese võistluste kohta, oli tema esimene küsimus: kas te mind vaatama tulete? Eelmisel nädalavahetusel sai ju kogu pesa- ning vanaemaskonnaga kaasa elatud Lõvipoisi korvpallimatšidele.

Nagu väike Ruu, kes piiksub Kängule: Vaata, kuidas ma hüppan!

Emme, tule vaata, siin on tigu
, ütleb mu pesamuna toonil, mis ei jäta kahtlust, et tigu on kõige imepärasem olend, keda meie puuriida kõrval kohata võib.

Vaatame koos tigu.

Eile, kui olin lõpetanud mitmetunnise võilillejuurimise, valmistanud lõunasöögi, riputanud pesud kuivama ning viimaks saatnud tütre muusikakooli, võtsin pärastlõunal teki, kohvitassi ja raamatu ning läksin aeda. Pumpernickel mängis liivakastis.

Enne veel, kui olin lõigugi lugeda jõudnud, hõikas Pumpernickel: Emme, tule vaata, sipelgased!

Ja-jah, sipelgased.

Nähes, et sellest jäi siiski väheks, kõlas järgmine hüüatus:

Emme, tule vaata, liivakastis on leopatt!

Leopardid on suured, ma arvan, et see ei ole leopard. Ehk on mõni sitikas?


See on väike leopatt!


Ajasin end ohkega oma raamatu ja kohvitassi juurest püsti ja läksin leopatti vaatama. (Oli ebatavalise kujuga puukoore tükk hoopis.)

Meenus üks luuletus Jaan Krossilt.

Väikemees hüüdis mind:
Tule vaata, kui ilus sitikas!
Mul oli tähtsate mõtetega tegemist
ning ma vastasin talle:
Vaata üksi. Ta pole ju ilusam,
kui vaatame teda koos-

ja tundsin, et valetan.


Ja nii see ongi. Ükski hüpe, jooks ega sitikaski pole päriselt see, kui keegi pole vaatama tulnud. Pole just sinu pärast vaatama tulnud.

Labels: ,

4 Comments:

At May 19, 2009 at 11:33 AM , Anonymous Anonymous said...

Nii ongi. Seepärast me vist elamegi koos.
Muide - see ei jäta ka hiljem meid maha. Minul, kes ma esinen 40-aastasena esimest korda tantsimisega, oli esimene küsimus LASTELE "Kas te mind vaatama tulete?" Icc

 
At May 19, 2009 at 11:37 AM , Anonymous Anonymous said...

Sellise jutuga ajab mõne inimese nutma

 
At May 19, 2009 at 3:49 PM , Blogger iibis said...

Näed, saan nüüd teada, et mul ka pisarakiskumisgeen aktiveeritud. Kui peaksin töö kaotama, spetsialiseerun surnumatjaks ümber.

 
At May 20, 2009 at 11:58 AM , Blogger Segasumma Saara said...

:)

Hästi kirjeldatud/kirjutatud.

Jap. Nii ta on. Sitikaid on palju parem koos vaadata!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home