iibise pesast

Friday, June 12, 2009

Asjadest ja rahulikust unest

Ühiselu lastega annab asjadele mingi isevärki mõõtme. Ka sinu enda isiklikud asjad võivad olla kadunud, katki või (kõigest!) ootamatu koha peal. Või lihtsalt olla avalikult läinud kus see ja teine. Nii näiteks üllatas pesamuna Pumpernickel mind ühel hommikul mu kontaktläätsede konteineriga, seejuures ennast kiites: ma ise panin uue vee! Paraku olid vana veega ühes WC-potti kadunud ka läätsed.


Teine päev tõstsin õnneliku kaanepatsutuse saatel kotist välja raamatu.

Oo, Videvik, ütles seepeale tütar Kõrreke. Ma lugesin selle kohta!

Ja kuni ma ülejäänud asjad lahti pakkisin, olid kadunud nii mu raamat kui mu laps.

Ei, muidugi arvestad lapsevanemaks saades, et ühe päeval jagad oma lastega ka raamatuid. Aga et see päev jõuab kätte vähem kui kümneaastase emastaaži juures, on siiski mõnevõrra ootamatu. (Hommikune ajaleht on kah alatasa hõivatud, kuni mina oma kohvitassiga lauda jõuan! Täna hommikul oli Kõrrekese tähelepanu köitnud õnneks artikkel eilsest ajalehest, nii et minul õnnestus värske väljalase endale hoida.)



*
Üks mu suurematest läheb homme kohalikule laulupeole, teine ülehomme spordilaagrisse. Kui esimesele piisab, kui kaasa panna joogipudel, müslitahvel ja natuke taskuraha, siis teine, Lõvipoiss, käib juba kaks nädalat kapist oma laagrinimekirja üle lugemas.

Emme, millal sa mulle lauatennise reketi ostad?

Kust ma sääsetõrjevahendi saan? Kas sa ostad mulle uue või toome selle, mis Mamma juures on?

Kas ma taskuraha saan kaasa?


Mure on toonud kaasa halva une, ühel päeval oli aluslina hommikuks suisa põrandal.

Kas Mamma ikka teab, kus see Papa magamiskott on?

Täna, kui laagriseminekuni on aega kaks päeva, muutus mure mu poja silmis sedavõrd suureks, et tõime Mamma juurest ära magamiskoti, ostsime ära sääsetõrjevahendi, lauatennise reketi ja muud eluks möödapäsmatud asjad. Koguni laagriraha sai kenasti rahakotti.

Ehk saab laps siis vähemasti kaks laagrini jäänud ööd magada.

Oma läätsekonteineri tõstan ööseks kindluse mõttes riidekappi, kõrgemale riiulile. Omaenese rahuliku une huvides.

Labels: ,

3 Comments:

At June 13, 2009 at 10:32 AM , Blogger ritsik said...

Videvik on praegu noorte neiude lektüür nr 1 ju. Kas saadan teile postri ? :)

 
At June 13, 2009 at 5:43 PM , Blogger Kader said...

Laulupeoline vajas ilmselt ka vihmakeepi :)

 
At June 13, 2009 at 10:27 PM , Blogger iibis said...

Järgmises osas: Laulupeoline sai vihmakeebi.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home