iibise pesast

Friday, May 29, 2009

Kuu ja tähed, klahv 9

Käisin täna meie uues Kodu Lähedal Poes. Esmakordselt elus kasutasin ka iseteeniduskassat. Sain hakkama (mis oli tore).

Koju tagasi vändates tulid meelde erinevad lood.

Näiteks minu onult, kes mäletas (mu emast viisteist aastat vanemana) vanaema-vanaisa Tähe tänava vürtspoodi. Enne lihavõtteid oli suur munavärving stammkundedele. Jõukamatele poetati ostudele juurde kaks, vaesematele üks muna.

Tuli meelde kurtmine, kuidas pisilasega kodus olev ema ohkab: ma ei rääkinud täna kellegagi peale oma pereliikmete ja kassapidaja! Nüüd lisandub siis pereliikmeile iseteeninduskassa (räägib muuseas küll!).

Ning meenus üks ammune ajalehest loetud lugejakiri. Kus pahandati saiakeste ja puuviljade automaatkaalude peale - et kas varsti on juveelipoes müügil briljantsõrmus, klahv 1 ning safiirkõrvarõngad, klahv 2.

Küllap ongi.

Labels: ,

2 Comments:

At June 1, 2009 at 3:24 PM , Blogger luize said...

Oo, kas uus Konsum? Mujal vist ei ole iseteenindavat...
Kusjuures. See on mulle ka peaaegu Kodu Lähedal Pood, ehkki Selver on vist sama kaugel. Ja mulle hakkab juba tunduma, et seal on soodsam käia ka. Vähemalt ükspäev ostsin sealt eriti soodsalt punast paprikat, klahv 18.

 
At June 1, 2009 at 9:01 PM , Blogger iibis said...

No näed, ei õnnestu mul hoida oma uut ostukohta salapärasuse loori all.

Isiklikult oleme võlutud Väikevenna leivast (klahvi asemel pikk number).

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home