iibise pesast

Saturday, June 27, 2009

Vahemärkus

Eemaldasin oma ajaveebi blogipuust.

Põhjuseks asjaolu, et ilmselt pole minu ekshibitsionismi määr sedavõrd suur, et nõuaks igapäevast ekspositsiooni määratlematu juhusliku lugejaskonna ees.

Lukku blogi ei pane ning ka piltide lisamisest ei raatsi loobuda. (Loogiline järeldus: sedavõrd väike mu ekshibitsionismi määr kah järelikult pole!) Lihtsalt need lugejad, kes seni jõudnud siia läbi blogipuu, ning tahavad siia edaspidigi tulla, peavad uue raja sisse tallama.

Labels:

6 Comments:

At June 27, 2009 at 8:03 PM , Blogger iibis said...

Iseenesest päris huvitav... blogipuus mitteolemasoleva blogi uus sissekanne, millest keegi pole ka teatanud (ei saagi, kui blogi pole), ilmub siiski blogipuu uute postituste nimekirja.

See puu on siis umbes nagu krappraadio? Aga ei, viimast oli siiki võimalik seinast ära võtta?

 
At June 27, 2009 at 9:44 PM , Blogger kukupai said...

Kui blogi on kellegi lemmikute hulgas, siis tema oma kanalilt peaks selleni ikka pääsema, aga blogipuu esilehele ei tohiks tulla.
Samas - praegu nädalavahetus, äkki sellepärast pole jõutud reageerida, automaatselt ei juhtu midagi...

 
At June 28, 2009 at 9:35 AM , Blogger Sehkendaja said...

Mina pidin oma wordpressi lehel tausta-kujunduse ära vahetama, et blogi uuenduste rss-i automaatselt kuidagi välja ei saadaks. Nüüd tõesti uuendused mõne blogi küljeribas veel avalduvad, aga puust on õnnestunud vist hoiduda.

 
At June 28, 2009 at 11:11 AM , Anonymous Anonymous said...

Nagu ma aru saan, eemaldab blogi eemaldamise nupuke blogi ainult kasutaja profiili nimekirjast, mitte blogipuust tervikuna.
Selleks, et blogipuu uusi postitusi ei registreeriks, st et blogi ei oleks aktiivne, tuleks vajutada teist nuppu, millele on kirjutatud midagi taolist, et "blogi uusi postitusi kontrollitakse" - roheline nupp, siis ta vist enam ei käi uusi postitusi üles noppimas. Ise ma seda proovinud pole, aga olen tähele pannud, et aeg-ajalt mõni väidab end nii toimivat.
Üks võimalus on ennast Bloggeris oma blogi settingutes ka kõigi otsingumootorite jaoks kättesaamatuka teha, aga siis eemaldab mitte ainult blogipuust, vaid ka muudest otsingutest, kasutajad peavad siis ise täpselt teadma, kuidas Sind üles leida. olen seda võimalust ise kasutanud ja vaatan aeg-ajalt naudinguga, et mu blogi pole üles leitud.
Vabandust, et anonüümselt postitan, sest ei taha jälge maha jätta.

 
At June 28, 2009 at 10:15 PM , Blogger iibis said...

Anonüümsele: kui blogi on nimekirjast eemaldatud, polegi enam nupe, kuhu vajutada.

Ma pole tegelikult paranoiline.

Ma meedib mõelda tekstide iseseisvast elust, ja tegelikult meeldivad mulle lahtised otsad.

 
At June 28, 2009 at 10:36 PM , Blogger iibis said...

viimast lauset lugeda loomulikult: mulle meeldib mõelda /.../.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home