iibise pesast

Monday, June 22, 2009

Ja üldse...

Toidupoe jaanieelsest kassasabast suunduvad kaks kaasas olnud last, tütar ja pojapudin, filmipoodi.

Kui ma mõne minuti pärast neile järele lähen, demonstreeritakse mulle leide.

Kõrreke: Näed, siin on Öö muuseumis ... see esimene osa, mida me ei olegi nänud!

Pumpernickel on välja valinud klassika ning suundub, film kaenlas, kassa poole.

Kullakesed, preaegu me küll filme ei osta! Mul ei ole eriti palju raha ja üldse...

Oo, siin on Uhkus ja eelarvamus!



Makstes küsin poepoisilt, kas mõni naine siit ilma selle filmita lahkuda on suutnud.

Vähesed
, vastatakse mulle.

(Mitte, et ma nüüd tõsimeeli arvaksin, et Austeni vaimukat ja teravmeelset raamatut oleks võimalik mahutada kahte tundi... Aga ikkagi... imeilus Keira Knighley. Ja üldse...)

Labels: , ,

5 Comments:

At June 22, 2009 at 7:06 PM , Blogger Cranberry said...

ei suutnud samuti ilma "U&E" filmita poest lahkuda - kui seda müügil nägin. Lisaks krabasin poest kuu aega tagasi Jane Austeni Tõrjutud tunded - inglased oskavad ilusaid filme teha ja õiget olustikku luua...Hääd vaatamist.

 
At June 22, 2009 at 10:20 PM , Blogger iibis said...

Eks vist poepoisil oligi õigus. Austen tõmbab naisi nagu meepott kärbseid (või päevakajalisemalt: nagu Baskin naisi...)

 
At June 23, 2009 at 8:20 AM , Blogger Elsa said...

Haa, minu mehelikud ilmingud - mina tulin ilma tulema. Esmalt sama mõte, et no ei ole ju raha. Ja siis jäi silma hoopis midagi teistlaadset - "Tuukrikell ja liblikas" ;) Aga "Uhkus ja eelarvamus" on ootelistis...

 
At June 25, 2009 at 9:01 AM , Blogger luize said...

Hmm, mind ei ole ka uhkus ja eelarvamus kunagi veedelnud. õnneks ma ostan üldse vähe filmisid poest.
aga see öö muuseumis, no kuidas ma puhkisin ja vaevlesin kinos seda teist osa vaadates. ja piinlik oli lausa. poolteist tundi piinlikkust kannatada ei ole naljaasi, teate. aga mul oli vaja auhinda, muidu ma poleks kino ligigi läind, sest esimene osa oli piisavalt õudne kogemus. mis ilmselt oli juba meelest ära läinud.

 
At June 25, 2009 at 1:49 PM , Blogger iibis said...

Eks see muuseumiöö üks paras rosolje oli jah. (Ja mina rosoljet ei armasta, sest seal on heeringas sees.) Aga lastel oli lõbus, koguni kõige väiksemal, kes fännas eriefekte.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home