iibise pesast

Wednesday, June 17, 2009

Naised-lapsed omavahel

Mida teevad naised-lapsed omavahel? (No mäletatavasti saatsime Lõvipoisi spordilaagrisse, eks ole.)

Esiteks, kohe peale hüvastijätukallistusi ja kirglikku lehvitamist (seejuures sündmusevärilise etteastega meistrilt) siirdusime turule ja ostsime suure lillkapsa. Millest sai kojujääjate rõõmuks hautise põhikomponent.

Mammal külas käies kaebas Kõrreke, et tal pole midagi lugeda. Läksime siis raamatukogutuppa ning lasin pilgul üle oi-kui-tuttavate riiuite libiseda. Soovitasin talle siis raamatut, mille Mamma oli mulle (ilmumisaasta järgi otsustades sama vanalt, kui mu tütrerosin praegu) ostnud siiani meeles oleva kommentaariga: see on ilmselt küll üks suur jama! Oma ema sõnu oskan ma tõlgendada ning ma ei pettunud: minu mäletamist mööda on tegu ääretult lõbusa raamatuga. Kõrrekese arvates kah, ainult et sadakond lehekülge olid järgmise päeva hommikuks läbi loetud.

Kõrrekese nõudmisel sõitsime täna ka ratastega botaanikaaeda. Nimelt kui me viimati sääl käisime, polnud mul sularaha kaasas ning Kõrrekese soovitud palmimaja jäi nägemata. Seekord siis käisime ka sees ning sellest ka mõneks ajaks aitab! Nimelt on palmimajas kõrged trepid ja rõdud, millesarnastest mina parema meelga eemale hoian. Kuid tänu kaasasolnud Pumpernicklile, kes lustlikult ka kõige kõrgematest treppidest muretult üles traavis, polnud ka mul pääsu. Lõpuks vedas. Lapsuke plärtsatas maha keset kastmisest tekkinud loigukest ning pükste vahetamise ettekäändel õnnestus ta eskortida tualetti ning seejärel ka majast välja.

Muu programm oli rohkem kooskõlas mu nõrkade närvidega. Jalutuskäik õues, partide vaatamine, jäätisesöömine ning raamatukogu külastamine. Kõrreke kohtus viimatinimetatud kohas ka oma sõbrannaga, kes ta vilunut Disni Enterpraisi poolt välja antud nõiaplikade raamatute juurde juhatas. Nüüd oleks justkui minu kord öelda: see on ilmselt küll üks suur jama!

Kaalumisel on hommehommikune Hannah Montana seanss.

Õhtul tuleb Lõvipoiss koju.

Labels: , ,

5 Comments:

At June 18, 2009 at 9:02 AM , Anonymous Anonymous said...

See oli sobivas eas loetuna väga äge raamat. Iseäranis sügavasti on mällusööbinud koht põrandavärvimisest. Aga kõik selles esitatu oli muheda kallakuga absurdi suunas - igati hea suvine lugemine.

 
At June 18, 2009 at 9:03 AM , Blogger v. said...

"Pahupidi puhkus" on hullult lahe raamat, mulle vägaväga meeldis ja meeldib siiani - kuigi ma seda aastaid lugenud pole. Ühtlasi on see mo sõnavara kahe asjaga täiendanud: esiteks loomulikult "täissale", mis on nii tabav sõna, et ei oska öeldagi, ja teiseks värsike "ei ole roosi okkata ega jänest lõhki mokkata" :-D

 
At June 18, 2009 at 3:32 PM , Blogger ritsik said...

Väga hea, oskan siis oma tibile ka soovitada. Tema viimane vaimustus on Maria Grippe Sitasitikas lendab videvikus, pidavat mõnus fantaasia olema, natuke Potteri moodi.
WITCHi hullus on ääretult tüütu aga õnneks läheb see varem või hiljem mööda...

 
At June 18, 2009 at 9:21 PM , Blogger iibis said...

Lehitsesin täna veel ise ka seda "Pahupidi puhkust" ja õigupoolest alles nüüd tuli meelde KUI naljakas raamat see tegelikult oli. Varasemast oli meeles kõige enam see koht, kus "Reinukesel on tainas peas". Ja lisaks meenutas "Pahupidi puhkus", et lisaks raamatukogule (kus samuti eksponeeritakse ennekõike uusi asju) ja -poele võiks veidi ringi vaadata ka omaenese ja Mamma riiulis.

Ritsik, teie vanuseastmele läheks vist juba ka "Kadri" ja "Kasuema"? Mulle ikka väga meeldis mingis eas, mis sest, et propagandat oli ikka omajagu sees. Selle sitasitikavärgi tähendasin Kõrrekese jaoks üles.

 
At June 19, 2009 at 8:55 AM , Blogger ritsik said...

jah, Krissu luges Kadri eelmisel suvel läbi aga Kasuema enam ei jaksanud, seal seda komsomoliasja ja muud arusaamatut oli vist talle liiga palju.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home