iibise pesast

Thursday, September 24, 2009

Gone in 60 Seconds. Daily

Ma mõtlen, et inimesed, kes leiavad, et raha ja asjad on kuradist, peaksid endale tingimata lapsed saama. Pole asju, pole probleemi.

Noh, näiteks on kaotanud Kõrreke ära ujumistrikoo. Minu võtmed, kus muuhulgas ka mu ratta U-luku võti. Täna, kui ta trenni hakkas minema, küsisin kombekohaselt üle, et kas telefon on kaasas.

Selle peale öeldi, et ei, aga ärgu ma muretsegu. See on kindlas kohas.* Lõvipoisi klassiõde oli selle leidnud ning Lõvipoisile helistanud - juba homme saab omanik kindlasti telefoni kätte.

Lõvipoiss ise pole sel sügisel peaaegu üldse midagi kõneväärset kaotanud.

Ükskord jäi pinal kooli, aga mudilaskoori ajal oli keegi piiga selle leidnud.

Ma tunnen oma venna pinali alati ära, oli hõiganud seepeale Kõrreke.

Esiteks, see on piraadipildiga. Teiseks pole seal peaaegu üldse pliiatseid. Ja kolmandaks, need mis ongi, on räpakad.

Kirjeldust tunnustanuks politseigi. Vend sai oma pinali tagasi.

Eile ununes kooli müts,täna oli Lõvipoiss siiski kenasti kahe mütsiga tagasi - noh, ehk oligi aeg nokats sügismütsi vastu vahetada.

See-eest lõi mu vanemas pojas välja ootamatu korraarmastuspuhang.

Emme, mulle tundus, et mu telefon kleebib ja ma pesin ta kraani all puhtaks.


Õnneks kuivas telefon lahtivõetult aknalaual päikesepaiste käes siiski kenasti ära ja esialgsetest tõrgetest hoolimata näib siiski ka töökorras olevat.

Asjadeküsimus pole mitte ainus viis oma põlgust kõige materiaalse vastu väljendada, kui sul on kolm last.

Kui härra silmas kapipealsel lasteaiaarvet, sai ta esimese reaktsioonina pahaseks.

Sa jätsid eelmisel kuul maksamata?!

Peale väikest süvenemist sai ta siiski aru, et sama suur summa, nagu kunagi küsiti kahe lapse eest kuu kohta, tuleb nüüd lihtsalt ühe lapse eest maksta.

Üleeile sain Kõrrekese treenerilt meili, kus ta teatas, et kuutasu on sellest sügisest 50 krooni suurem. Eile tuli Lõvipoiss trennist, kotis teatis, et sellel hooajal maksab trennikuu 100 krooni rohkem kui aasta tagasi.

Emme, millal sa lõpuks ostad mudilaskoori vormile asemele selle rahvariide vöö
, tuli Kõrreke mu juurde murega veel enne magamaminekut.

*Noh, umbes nagu Agda kingad kingsepa heinamaal, eks ole.

Labels: , ,

7 Comments:

At September 25, 2009 at 8:51 AM , Blogger ritsik said...

jajah, koolilaste vanemale on septembrialgus rahalises mõttes nagu teine jõul :)
Kadunud asjadel on imepärane võime ilmuda välja just siis, kui oled uue eksemplari ostnud, meie laste kingad ja mütsid tavaliselt teevad nii.
Ja sokid. Kui viskad minema pool aastat sahtlis vedelenud 20 üksikut sokki, siis nädala aja jooksul ilmuvad välja nende kadunukeste paarilised...

 
At September 25, 2009 at 10:05 AM , Blogger luize said...

Mnjaa, asjade kaotamise komme muidugi võib ajaga üle minna, aga ei pruugi. Meil vist õnneks natuke on üle läinud, vähemalt ei kaotata enam dresse ega muud sellist imetabast kraami. Ja võtmeid kaotati vist ainult ühel korral.

Aga seda ma olen isegi mõelnud, et ei tea, mida need lastetud asjust tegelikult arvaksid, kui neil lapsed oleksid.

 
At September 25, 2009 at 10:43 AM , Anonymous Paula said...

Mei asjad isegi ei kao väga masiivselt. Erandiks on muidugi tütarlapse kindad, millest üks alati kaob. Eelmisel talvel oli vist kokku 5 paari kindaid, millest sai 5 üksikut. Meil on hetkel see mure, et kaotada pole vajag, sest riietest väljakasvamine on sama laastav

 
At September 25, 2009 at 4:34 PM , Blogger sille said...

Minu tütar tuli seekord vastupidise jutuga, et trenn on 100 krooni odavamaks läinud sellest sügisest. Aga küsis kohe, et kas ta selle asemel ei tohiks käia nüüd 4 x nädalas ja siis maksab trenn "ainult" 100 krooni rohkem kui eelmisel aastal.

 
At September 25, 2009 at 5:03 PM , Blogger Sehkendaja said...

Minu arust on suvel või millalgi kahe õppeaasta vahel üks lasteaiaarve, kus näitatakse "ettemaksu" - väga imelik ja suur näeb välja, aga tegelikkuses maksab üks kuu ikka sama palju.

 
At September 25, 2009 at 5:20 PM , Blogger iibis said...

Ritsik, jah on jah nagu jõul. Ja sama ootamatu ka, eks ole.

Paula, Sinu piiga on meie Lõvipoisi kõrval poisike. Meil läks eelmisel hooajal kindaid kahekohaline arv paare, arvan ma. Kui noorsand järjekordse kindapäringu peale järjekordselt teatas, et vist kadusid jälle ära, ostsin ma Maximast viis paari viiekrooniseid sarnaseid kindaid ja arvasin selle ta taskurahast maha. Alles selle peale kindakaotustempo rauges.

Sehkendaja, seda ettemkaksu ma ei tea, küll aga olid omavahel proportsioonis augusti kaks ja septembri neli ja pool nädalat. Kohatasu ja toiduraha kumbki umbes pool arvest. Kõik (paraku) klappis.

 
At September 27, 2009 at 5:26 PM , Anonymous Paula said...

Aitäh Iibis hea nõu eest. Läheb teine kord käiku, ainus mure on, et kuna lubasin limiiti ületava telefoniarve taskurahast maha arvata. Kui ma sellele veel kindad lisan, siis saan ma ilmselt ka tema paar esimest palka ka endale :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home