iibise pesast

Monday, September 21, 2009

Kassäratuskellast ja muidu kaasaegsest tehnikast


Seda, et tegu oli üsna äratuse-eelsete unenägudega, mõistsin ma magadeski. Korraga hakkasid unenäoinimesed kohutavalt trügima, sulnis ümbrus muutus kitsaks ja ma ärkasingi. Kass oli tulnud voodisse ning sõtkus massööriosavusega mu põiel.

Tegin silmad lahti - väljas oli lubamatult valge. Lülitasin telefoni sisse ning selgus, et öösel sisestatud äratus oli jäänud seivimata ning äratusrežiim reedene (pisut hilisem siis).

Noh, tõesti jõudsime me kõik - Pumpernickel oma hiire ja kommide-vahvlite*, Kõrreke ning Lõvipoiss oma kotikoormate ning mina oma vihikupakiga** õigeks ajaks.

Ning autos rohkete fooride taga oma kohvi rüübates mõtlesin mitmele asjale.

Et tänu kassile läks tänane hommik siiski õnneks, aga näed, moodne tehnika vedas ühe - no isikliku küll, aga ikkagi - vale näpuliigutuse tõttu alt. Vanasti (noh, kui ma laps olin) keerasid kella plärisema ja kuigi oli muidugi võimalus ta kiirelt kinni vajutada, oli plärin siiski vaieldamatu tõsiasi. Hiljem, ma mäletan, oli mingi telefoninumber, kuhu sai helistada, kui oli hästi vastutusrikas ja mittemahamagatav ärkamine - ja sind aeti mõne krooni eest üles. (Tõenäoliselt on muidugi ka praegu selline võimalus).

Ja siis tuli meelde veel Mamma imestus. Kui kunagi tuli jutuks, et eekirjadega on nii, et kui üks täht on aadressis valesti, siis ei lähegi kiri kohale. Üks õige postiljon viib ju ometi kohale kirja "Tartusse, Mammale". Küll tema juba kõiki tunneb. (Mamma imestus oli Arthur Weasly vääriline, kui viimane mugumaailma üle üllatus.)

Siis sai kohv otsa ning jõudsin tööle kah. Tänu Siisile.

*Koogiküpsetuseks oli küll kõik vajalik varutud, kuid olin õhtul lihtsalt liiga väsinud ja eelistasin parandada Miss Marple'i seltsis kontrolltöid.
** parandatud vihikute pakiga!

Pildil kassäratuskell, 2005. aasta mudel. Mõnikord natuke tujukas, kuid üldiselt hoiab kodu ja ei vea sind vastutusrikkal hetkel alt.

Labels: , ,

4 Comments:

At September 22, 2009 at 6:51 AM , Anonymous Anonymous said...

Bravo, Sisi!

 
At September 23, 2009 at 6:06 PM , Blogger sille said...

Heh, mina kasutan siiamaani tavalist äratuskella. On kuidagi turvalisem. :) Kassi meil pole ja koer ei taha nii vara isegi ärgata.
Aga Sa oled väga tubli, suudad kodus vihikuid parandada. Mina tean juba ammustest aegadest: kui ma vihikutega koju tulen, siis lähen ma samasuguste (parandamata) vihikutega ka hommikul tööle tagasi :)

 
At September 23, 2009 at 6:42 PM , Blogger iibis said...

Sille, loomulikult andsin ma endale enne kooliaasta algust lubaduse vihikuid mitte koju tarida. Pidasin vastu tublid kaks nädalat.

Tegelikult on mul hästi mõnus tunniplaan, ainult üks "auk" kogu nädala peale, no ei raatsi jääda punase kirjapulga ja vihikupakiga peale tundide lõppu töölaua taha. Õnneks ei ole - tänu juhiloale - see vihikute kojutoomine enam nii väga "tarimine" kah...

 
At September 24, 2009 at 7:33 PM , Blogger sille said...

Nojah, meil on koolis üldtööaeg. Nii et ma pean nii kui nii istuma oma aja täis. Eks ma siis parandangi töid. Samas distsiplineerib see üldtööaeg väga. Nii kui kell kukub nii pastaks kukub samuti kohe lauale. :) Ja vat ei ole minutitki kauem kui vaja. Muidu sai ikka teinekord palju kauem tööl oldud.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home