iibise pesast

Sunday, October 4, 2009

Maja, elekter ja muud asjad. Eriti muud asjad



Mina maksan elektri, lapse ja maja eest. Sina maksad kõik ülejäänu.

Nõnda ütles eilehommikuses kodumängus Ema Isale.

Eelmisel õhtul oli vaadatud - koosseisus Kõrreke, tema sõbranna ning Lõvipoiss - Mamma Miat.

Lõvipoiss näitas oma tundelist poolt, olles kindel et lapse isa on Sam (sest tema armastas ju kõige rohkem). Kui Meryl Streep ja Pierce Brosnan laulsid SOS, õhkas ta nii ilus!

Kõrreke seevastu arvas, et kogu jama poleks olnudki, kui õigel ajal oleks DNA-analüüs tehtud.





Emme, sa oled ilus
, ütles tänases õhtulauas Väikevend.

Suuremate põngerjatega tänast Superstaari vaadates pani Lõvipoiss pea mulle sülle. Tõusin, et omale kohvi valada.

Emme, ära mine ära! Sa oled nii pehme!*




Lõvipoisil on viiesajakroonine kinkekaart, millest ta kavatseb 4/5 kulutada Bokuganidele. Ma ei usu, et mul õnnestub ta ümber veenda. Seda enam, et alustuseks oli ta täis head tahet ja oli nõus uue teksapaariga. Aga sobivat me lihtsalt ei leidnud, meie täiesti normaalse kehaehitusega poiss (no ausõna, ei ole kõhn!) mõjus kõigis jalgaproovituis nagu kõhnunud kaalujälgija, kes passitab jalga oma vanu pükse.
Võib olla on nüüd mood lihtsalt selline.

Kavatsen homme igatahes vaadata Saatanat ja Pradat. Kuigi, see on juba päris vana film, nii et trenditeadlikkuse tõstmise mõttes oleks mõjusam ehk tunnike Fashion TVd.

*Tjahh, kahjuks on see kompliment muidugi tõesem kui mulle meeldiks. Ja üldse. Panin täna poes ostukärru silmaümbruskreemi, pole seda varem ostnudki.

Pilt on kolme aasta tagune.

Labels: , ,

4 Comments:

At October 5, 2009 at 7:47 AM , Blogger luize said...

Ma kaldun arvama, et Fashion TV on sama sisukas ka kui see film.

 
At October 5, 2009 at 9:55 AM , Blogger iibis said...

Ega ma ei oskagi enda kaitseks muud öelda, kui et mulle lihtsalt meeldib Meryl Streep.

(Kuigi samas ppole tegelikult üldse välistatud, et olen õhtuks nii väsinud, et filmivaatamisest ei tule ikkagi midagi välja.)

 
At October 5, 2009 at 6:28 PM , Blogger Sehkendaja said...

Minu arvates peavadki emad parajalt pehmed olema. Ei kujutagi ette, et võib teisiti olla. Aga selle Pogukonni (või mis iganes) hullus on vist tõesti lahti läinud - Anton ka räägib. Ja nagu ma aru olen saanud, on tegemist mingi väikese kerakesega, mis maksab mitusada krooni. Ma ei mõista.

 
At October 5, 2009 at 7:24 PM , Blogger iibis said...

Jah, mõned hindavad siiski veel ka pehmeid väärtusi. Tundkem rõõmu!

Aga need Pokud on muidugi loogilise evolutsiooni tulemus. Juugiijoodele on vastavad summad vastavas eas poiste peredes juba kulutet, nüüd tuleb siis turule uus soe sai. Vähemalt nimi on teine ja summad veel suuremad.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home