iibise pesast

Monday, October 5, 2009

Sidrunivesi ja paberkott

Valimiste eelne aeg on tore. Linnaisadeks-pürgijad loevad oma kodanike soove otse silmist. Näiteks läksin täna pärast tööd vesivõimlusse. Jõudsin vaid tunni lõppedes tõdeda joogijanu, kui treener kenasti kollast kirja südamekesega pudeleid jagama asus. Kellele sidruniga, kellele tavalist - palun väga, kõigile jagub.

Või siis näiteks eile - läksime perega kodu-juurde-konsumisse, kui Margus Hanson poeuksel meile kena ning loodust säästva paberkoti ulatas.

Pikatoimeline, nagu ma mõnikord olen, jäin täna mõttessse. Äkki ulatas lahke ja abivalmis poliitik mõnele potentsiaalsele valijale mõned aastad tagasi lihtsalt oma portfellikese kolme riigisaladusega. (Noh, nagu tõeline ligimesearmataja annab ära oma viimase särgi.)

Nii kott kui ka vesi läksid sihtotstarbelisse kasutusse. (Või noh, peaaegu sihtotstarbelisse, sest valima, ma arvan, ma vist nende erakonda ei hakka. Või mine tea, ehk hakkaks kah, kui Margus Hanson ka peale valimisi mind alati kotikesega poeuksel ootaks...)

Kunagi, ma mäletan, jagas see erakond, kelle nime korralik inimene suhu ei võta, brošüüre valimisloosungite ja bussiaegadega. Tookord nägin rohkem kui ühel korral, kuidas realiseerus südametunnistuse ja mõningate loomulike vajaduste konfrontatsioon. Nimelt tuli raamatukesele lihtsalt paberkaaned ümber voltida.

Labels: ,

4 Comments:

At October 5, 2009 at 9:14 PM , Blogger Elsa said...

Minu lemmik valimisnännide seas on kunagi reklaamlausega "Plats puhtaks!" jagatud tänavahari. On meil siiamaani sihtotstarbelises kasutuses, igati asjalik...

 
At October 6, 2009 at 8:45 AM , Blogger luize said...

Siis läks sul isegi hästi Hansoniga, mina olen temalt sel sügisel ainult ühe cd-plaadi saanud. Tema enda lauludega.
Aga ükskord varem sain Hannes Astoki nimelise võinoa. See on küll asjaks läinud.
Oravad olla viimati ka loosungitega kondoome jaganud, aga praegust lasteküllust vaadates olid vist aukudega. Küll pidi imestamist olema, kui selgus, et lasteaedasid on ka vaja :)

Aga peab mainima, igasuguse nänni küllus enne valimisi läheb minust järjekordselt mööda. Ega ma kurda, mulle ei topita postkasti ka mingit lollust. Ja veel natuke aega hoian linnast eemale, siis peaks oht möödas olema.

 
At October 6, 2009 at 1:10 PM , Blogger sille said...

Teil siis hea elu sääl. Mustamäel pole mitte midagi jagatud :S ma kohe masenduses :P Jagatud pole postkastidesse isegi valimisreklaame, mistõttu pole mul õrna aimugi sellesty, KES kandideerib. Rääkimata keda valida. Tuleb ilmselt ka otsus alles kabiinis teha. Kuigi teine teema on see, et POLE kedagi valida. Eranditult kõik erakonnad on suutnud oma maine nii ära määrida, et no ei tahaks neile oma häält küll anda. :(

 
At October 8, 2009 at 8:48 PM , Blogger iibis said...

Tundub, et Margus Hanson on meie pere kuidagi eriliselt sihikule võtnud. Igatahes on ainus reklaam, mis meie kirjakasti seni jõudnud, samuti MH oma. (Kleeps läks mei postkastivahetusega kaotsi, aga õnneks, tundub, on majanduskriis ka lendlehekeste kogumassile negatiivselt mõjunud, nii et pole uut küsima kiirustanud.)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home