iibise pesast

Sunday, February 21, 2010

Viirused, ummistus ja muud hädad

Ma nüüd täpselt ei teagi, kes alustas. Ma arvan et minu töö-arvuti. Kes lihtsalt ei käivitunud. Viidi parandusse. Kuidas tervenemine on sujunud, ei oska öelda.

Siis võttis järje üle Väikevend. Esmalt tuulerõuged, seejärel meie-kllima-tavaline. (Tegelikult pole siinkohal kurta midagi, poisipurikas polegi haige olnud pärast seda, kui ta unes tiigrit nägi.)

Väikevennale järgnes minu arvuti, kes sai ka viiruse.

Siis tekkis hingeline kriis torudel. Neil, mis viisid vee sinna, kuhu vaja, pesu- ja nõudepesumasinast ja köögikraanist. Lootus sibiautole nädalavahetusel kustus, kuna kõik olid kas lumes kinni või olid voolikud ära külmunud (ja ahi katki!)

Nädalavahetusel andis alla ka Mamma. Tema viirus sarnanes küll rohkem Väikevenna omale - kui tuulerõuged välja jätta.

Väikevenna nohu, köha, palavik, magamatus ja muud hädad saavutasid kulminatsiooni tänasel hommikul, kui ta ei teadnud isegi, mida ta tahab, kuid kõik olemasolevad variandid olid igal juhul valed. Poole päeva peale oli ta joonud ära vaid veerand klaasi apelsinimahla.

Õnneks on meil olemas ka Vanaema. Ma kahtlustan, et temas on majahaldja verd, sest igal juhul pakkus ta end hommikul lapsi hoidma*. Seejärel ütles, et vanasti raviti selliseid tõbesid tärpentinisalviga.

Apteegis oli tärpentinisalv täiesti olemas. Salv sai Vanaema kaasabil ka lapsevarvastele määritud. Ning peale lõunast und ongi asjad paremaks läinud. Igal juhul sõi pojake juba õhtust ning jõi ära isa toodud kõrrejoogid.

Mina lubasin endale luksust võtta hooldusleht. Nii et selle asjaga on vähemalt hooletu, et töö-arvuti tervise pärast ma muretsema ei pea. Kuigi - teisalt - Kõrreke kurtis jälle nohu ning Lõvipoiss kurguvalu.

Aga muidu on kõik hästi. Kui me siin ka ei võistle kõrgete kohtade nimel, on meilgi kindlasti väga sisukas sõit (nagu õeldi ühes olümpia-ülekandes - mul pole ju vaja siinkohal eraldi öelda, et Lõvipoiss vaatab neid andunult?)



*Ja vähe sellest - viimati said lapsed temalt lihtsalt maailma kõige imepärasemad kingitused - binoklid poistele ja lugemisalus Kõrrekesele.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home