iibise pesast

Friday, March 5, 2010

Kelgu peal koju! Valitud palad

Emme, miks me täna kelguga koju lähme? Miks nemad ei lähe? (Autossepakendatatavate mudilaste suunas.)

Emme, miks lund ei tohi süüa? Mina küll sõin lund. Mul oli kõht tühi. Ma olin näljane tiiger ja sõin lund. Nii näljane tiiger! Ja usse ei tulnudki kõhtu!*


Emme, kuna tee katki läheb? Miks sa loodad, et tee ei lähe katki
?

Emme miks seal need kastid on? - Noh, need ringikujulised kastid!

Emme, vaata, väike kutsakene läheb seal!** Näed seal! Armas väike kutsakene!


Emme, vaata, ma teen kolmnurka.

Käpikupöidlaid kokku pannes teebki kolmnurga.

Kas sa tead, mis on kolmnurk? -Ei ole kolmnurk. See on kolmnurk ja kolm korda tasakaal.

Emme, vaata väike kutsakene tuleb. Miks ei tohi kutsale pai teha?

/Järgneb jutuajamine väikese musta krantsi eaka perenaisega. Südamest südamesse./

Miks kutsa tahab nuusutada? Kas kiisud ka tahavad nuustutada?


Kuidas aknast katusele saab? Kas redeliga? Mina lähen lume otsa ja siis redeliga katusele!

Miks see kutsa seal haugub? (Mõtlikult) Kutsa haugub, et on ketis ja ei saa lund süüa!

Vaata emme, kaks kutsat! Üks kutsa on rebane vist...*** Miks sellel kutsal on kurb nägu? Emme, kas sa oskad loomade keelt? Mina küll oskan!


Selles pole muidugi kahtlustki.

*Ilmselt lasteaeias kuuldud põhjendus lumesöömiskeelu kohta. Meil käibib juba kolmandat last endiselt koerapissijutt.

**Väike kutsakene oli vasikasuurune must penivolask.

***Kutsa, kes oli rebane, oli rebasekarva koerolend.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home