iibise pesast

Monday, March 8, 2010

Soojad soovid

Isa oli mul selline tähtpäevade-inimene. Mul on hästi meeles naistepäev, kui ma olin esimese klassi tirts. Sain täiesti ootamatult isalt kingituse ja lilled. Kingitus oli uhkemast uhkem - punase-valgekirju pastapliiats, mida sai sisse ja välja plõksutada. Ma ei ole kindel, kas sellisega esimeses klassis kirjtuada tohtiski. Aga siiani on meeles!

*
Täna hommikul viisin Väikevenna lasteaeda. Meil oli ülimalt mõnus kahekesihommik - ei pidanud ülivara minema, saime koos juustuvõileiba süüa, kakaod-kohvi rüübata ja juttu ajada.

Nii et kui põnn lasteda jõudes ja tatraputru silmates ütles, et tal on kõht täis, siis ega ma väga ei imestanudki.Üritasin siiski.

-Võiksid ikka süüa. Mina küll armastan tatraputru ja sööksin hea meelega!

-Aga võta siis minu puder endale!


-Ma pean tööle minema ja ei saa putru sööma jääda!


-Aga võta siis kausiga kaasa!


Hea soe soovitus!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home