iibise pesast

Tuesday, February 23, 2010

Suhtlusnäljas ametnik

Aasta tagasi pöördusin ma meilitsi murega ühe ametnikuneiu poole. Sain temalt soovitud andmed ja rohkem me kirju ei vahetanud.

Õige varsti sain kutse toetada hiina koerakesi praetaldrikule sattumast. Minu poole pöördus seesama neiu. Tol hetkel pidin ikka tükk aega meenutama, nimi oli tõesti põgusalt tuttav - kuni meenuski, kellega tegu.

Sellest ajast peale olengi aeg-ajalt saanud sarnaseid murelikke palveid - ikka kuhugi alla kirjutada või midagi.

Täna oli kirjakastis sõbrakutse feissbukki. Vaatasin huvi pärast järele - tal on juba 177 sõpra. Päris vilgas ametnik siis?

(Või peaks olema tänulik - näiteks tolmimejamüüjaid ja jehoovatunnistajaid ta mulle veel saatnud pole?)

Labels:

4 Comments:

At February 23, 2010 at 11:50 PM , Blogger Elsa said...

Mina olen ametnik 138 näoraamatusõbraga, vaata ette! :D
Aga on küll kentsakas, kui su isiklikke (kontakt)andmeid pärast tegelikku vajadust hoopis teistel põhjustel kasutati...

 
At February 24, 2010 at 2:01 PM , Blogger Sehkendaja said...

Kui Folkuniversiteteti leheküljel teed keeletesti, saad ka järgmisel päeval juba mingi keelefirma reklaami postkasti (sestap pigem kasutage mingit fiktiivset aadressi selleks puhuks, kui tulemusi teada tahate). Kui aga linnavalitsuses käid majale projekteerimistingimusi nõutamas, helistavad sulle juba järgmisel päeval kaks-kolm ehitusfirmat, et oma teeneid pakkuda.

 
At February 24, 2010 at 10:05 PM , Blogger iibis said...

Ju siis ametnikud arvavad Sehkendaja poolt osundatud loogikat arvates, et nende poole pöörduvad inimesed suurest üksindusest...

 
At February 24, 2010 at 10:28 PM , Blogger Elsa said...

Njaa... selle loogika järgi asja ümber keerates on ka selge, miks minu kui ametniku poole ei pöördutagi eriti, ja pigem välditakse - üksindustundest on asi kaugel ;)
Vähemasti üks võimalus mitte kahelda enese sümpaatsuses :P

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home