iibise pesast

Monday, April 5, 2010

Maailmatäis lemmikloomi


Tegelikult oli see juba üle-eelmise nädala lõpus, kui me käisime lastega Pintsu ja Tutsiku teise osa esitlusel. Kõige tähelepanuväärsem oli selle sündmuse juures asjaolu, et Lõvipoiss võitis endale raamatu, sellesama esitletava. Ning mitte tänu loosiõnnele, vaid tänu oma joonistusele! Meie Lõvipoiss, keda ei meelita enamasti mitte mingi väega kodus midagi joonistama. Aga vot seekord ta joonistas kassi ja kassi ümber tumeda tausta, nii et välja kukkus pilt illustratsioonina jutule Pints puhastab korstnat.

Ja vähe sellest! Poiss luges raamatud läbi ka - esimese osa olin lastele just sealtsamast esitluselt ostnud. (See, et Kõrreke raamatud samaks õhtuks läbi sai, oli muidugi ootuspärane.) Lõvipoiss kirjutas loetud raamatu kohe ka lugemispäevikusse sisse, ise kommenteerides: ma pole kunagi ühestki raamatust nii palju kirjutanud!

Raamatud meeldisid lastele väga. Juttudega samaväärt on ka pildid. Loomasõpradele nii palju tuttavaid ilmeid, tundeid ja poose.

Ja kui üks teema juba päevakorda tuleb, siis tuleb ta loomulikult mitmelt poolt korraga.

Oi, see lohefilm oli hea! Ma ei suuda ausalt öeldes isegi meenutada, millal ma viimati lastega kinos käies ei resümeerinud stiilis noh, lastele vähemalt meeldis.

Ritsik kirjutas tegelikult kõik ära.

Mitte ainult film ise polnud hea, vaid just see mõte: inimesed kardavad sageli oma hirmu, mitte selle põhjustajaid. Silmitsi seistes saad aru, et olid kartnud hoopis valet asja. (Üle tüki aja film, mille mõttest oli üleüldse võimalik rääkida ning mille sisuks polnud õige faili käivitamine nupulevajutusega - nagu stamplõppevad mu meelest rohkem kui pooled viimase aja lastefilmid.)



Pildi leidsion sellest filmiblogist siit.

Labels: ,

2 Comments:

At April 6, 2010 at 1:05 PM , Blogger Sehkendaja said...

Kas nad Nõid Lilli filmi kohta ka arvamust avaldasid?
Poleks neid ära tundnudki, kui ma ei oleks sabas nende taha seisma jäänud - tükk aega piidlesin ja siis otsustasin nimepidi nimetada - et kui on õige inimene, siis reageerib.

 
At April 6, 2010 at 5:05 PM , Blogger iibis said...

Neile meeldis. Aga neile meeldib peaaegu alati. Mina käisin pisemaga juba varem seda vaatamas - suured olid isaga mäesuusatamas - ja mu meelest oli tavapärane "käib kah!" Väikevennale meelds sealt eriti koht, kus õde loovutas nõiaraamatu Väikevenna eest.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home