iibise pesast

Thursday, September 11, 2008

Oravad* ei maga




Esimene orav. Hommikul paistis kenasti päike, kui me pesamunaga Kopsukliiniku pargist mööda sõitsime. Ja puu otsas oravat nägime. Peatasin ratta -- ning pojanatt vaatas oma ratakiivri alt oravaga mõnda aega tõtt -- kuni viimane siiski otsustas, et pikemat tähelepanu me väärt ei ole, ning kribinal, piltlikult saba lehvides kõrgemale ronis.

Järgmised oravad. Täna käis külas kolleeg Ploom oma emaga. Kuna peale Ploomi sünnipäeva on kogu aeg nii õe, venna kui ema poolt toodud eeskujuks viimase potilkäigukombeid, siis Pumpernickel, nähes oma ala korüfeed saabumas, otsis kiiresti poti välja. Aga üldiselt jättis külaline kustumatu mulje ning õhtulgi soostuti magama minema vaid siis, kui olin kinnitanud, et ka Ploom omas kodus tudub.

Aga mul on /.../!
Kõrreke: Mina sain täna koolisööklas MÄDANENUD pirni!
Lõvipoiss: Aga mina nägin täna kooli TAGAUST!
...

Kõrreke teatas õhtusöögilauas, et oli kooli raamatukogust võtnud kaks raamatut ja neist ühe, Paula ja Kassiopeia, juba läbi lugenud ning alustanud teist. Khm, peale kooli saatsin neiu kiirkorras bussi peale ja muusikakooli, kust ta tund enne õhtusööki tagasi jõudis. Asjaosaline ise seletab: noh, ma alustasin juba koolis ja siis bussis lugesin ja... Ja see on NII õhuke raamat ka.

Oligi. 47 lehekülge.

---
Dialoog Lõvipoisiga.
-Ja siis on mul üks saladus, mida teab ainult Rasmus. Ja noh, Georg ka. Tegelikult tevad ainult meie klassi poisid.
-Mis saladus see siis on?
-Emme, kui mina sinu asemel oleksin, siis mina küll poleks niimoodi küsinud.

/väga etteheitev pilk/ Aga see on hästi naljakas. Sina ka naeraksid, kui sa teaksid. /itsitab mõnuga/


Mina. Lasin rattapoes oma sõiduvahendi pidurid korda teha. Jätsin endale lõhna ostmata. Nii et + ja - annavad kokku sellise nullpunkti. (Ehkki... kui nii võtta, ka vastupidisel juhul oleks ju nullpunkt saavutatud...)


---
* Orava all on peetud silmas vilgast punakarvset väikeimetajat. Poliitilised vihjed puuduvad.

Viisakas on vist mainida, et illustreeriv foto on saadud aadressilt http://plantanswers.tamu.edu/recipes/squirrel.jpg

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home