iibise pesast

Thursday, October 16, 2008

Koolipäeva(koera)elu

Täna läks meil ikka täiega hästi. Võitsime korvpallis tüdrukuid ja mina viskasin kaks korvi. 5:3 võitsime. Ja tantsutunnis oleksid mul käed otsast ära kukkunud. Õige hoid oli nii väsitav. Aga ainult üks kord sain pahandada. Ma ei saanud seda ruutu nii hästi selgeks. Ja selle Minu-Sõbra-Rasmusega-Kes-Elab-K-Tänavas* oli päris naljakas lugu. Kaks tüdrukut tahtsid teda korraga tantsima võtta. Kumbki võttis ühe käe ja sikutas. Aga tema viskas ennast siis selili põrandale maha.

Ja siis käis meil tuletõrjuja.


Mida see tuletõrjuja siis rääkis?

Ma ei mäleta. Aga seda ma mäletan küll, et mina vastasin kõige rohkem küsimustele.

Mida teilt siis küsiti.

Ei mäleta. Ja siis me saime veel kommi ja suitusandurid. Ja koeraga helkuri.


Aga tead, see Minu-Sõber-Rasmus-Kes-Elab-K-Tänavas on juba kolm korda pidanud üksi koolist koju minema. Siis kui me käisime Tallinnas ja siis kui me olime tülis ja täna**.



--
*Kas ei kõla uhkelt nagu indiaanlase nimi?

**Täna läksime nimelt peale tundide lõppu otse vanaema juurde.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home