iibise pesast

Friday, March 20, 2009

No mida saab tänapäeval kuue krooni eest?!

Kohe ütlen. Et mida saab.

Viimasel ajal olen sattunud blogipuu kaudu üksikasjalikele aruannetele poetšekkide küsimuses. Viimati näiteks Laborihiire omale. Kes muuhulgas kiidab Maximat, sest mujal maksab kõik palju rohkem.

Tänase kogemuse põhjal ei jää üle muud, kui nõustuda. Tütrele ujulasse järele minnes kasutasin juhust ja ostsin Zeppelini Maximast sukkpüksid. Musta värvi, suurus 2, 40 den. Poeriiulil oli justkui hinnaks 39.90.

Ja kassas küsiti kuus krooni.


Pühendan siinkohal käesoleva sissekande inimestele, kes on leidnud mu blogi, pannes otsingsõnaks äriidee. Palun väga! Ostke aga sukkpükse ja tehke nõnda, nagu tegi Indek Kaseorg viina ja kalamarjaga. Ma ise olen aga peast parandamatult humanitaar, nagu varemgi tõdetud. Ei ostnud kotitäit sukki. Isegi endale mõnda paari tagavaraks mitte.

Labels:

6 Comments:

At March 20, 2009 at 8:32 PM , Anonymous Anonymous said...

Aga kaua need 6 kroonised siis ka kestavad? Võibolla pead iga päev 6 krooni välja käima? See ka äriidee :)

 
At March 20, 2009 at 8:40 PM , Blogger iibis said...

Oo, jätke mulle mu illusioon, et tegu on kolmekümmend-üheksa-üheksakümnestega! (Häbenen praegu ning kaalun tõsiselt sõnavõtmist mõnes tibifoorumis...)

 
At March 20, 2009 at 9:43 PM , Blogger Minuke said...

Tänan, Iibis, olen isegi neile kummalistele Maxima soodukatele sattunud.
Mina olen seda usku, et allhankeid erinevatele tootjatele vorbivad vähesed vabrikud. (Eestiski tehakse kalliste brändide allhankeid)
Nii satud erinevates kettides erinevalt pakitud samadele toodetele. Konkreetselt laste sukkpükstest rääkides ei maksa minu meelest firmamärk vaid õnnelik juhus. Igatahes palju õnne!

 
At March 24, 2009 at 5:39 PM , Blogger triinu said...

6 krooni oli paar aastat tagasi nii suur raha, et ma viitsisin salaja (mehe eest) pudelid ära viia - pätsi saia ikka sai. kui oli rohkem raha vaja, käisin laste kassade kallal ning sattusin poodi kilekott münte täis. muuseas, ma armastasin seda meest, kelle eest salaja ma pudelid ära viisin...

 
At March 24, 2009 at 8:27 PM , Blogger iibis said...

Minu poolt suhteliselt mõttetult/mõtlematult postitatud teema on võtnud ootamtult tõsise pöörde.

Saia saab praegugi kuue krooni eest. Kodu lähedal Comarketi väikeses poes müüakse "Euroleivas" tehtud saia 3.90 eest. Sai on säilitusaineteta ning juustuga ahju panduna maitseb hea. (Või Vaesed Rüütlid: http://iibisepesast.blogspot.com/2008/10/pumpernickel-ja-mamma.html)

Mehe, armastuse ja pudelite koha pealt olen hetkel vait.

 
At March 26, 2009 at 6:45 AM , Blogger triinu said...

muide, ma olen ammu täheldanud, et allahinnatud, "parim enne" möödas jne kastide juures tunglevad pensionärid ning kärudega inimesed (mina nende hulgas). ja ma kuulen pidevalt vanema generatsiooni jutte, et homme on seal poes see allahinnatud aga neljapäeval saab sealt hoopis seda. mind lausa vihatab see, et olles eluaeg korralikult tööd teinud, seisad sa vanemas eas olukorra ees, et tuleb leekida mööda poode, et säästa 10 krooni. maal muidugi loodad, et pood olemas oleks ja et autolavka ikka tuleks. meie ühiskonnas muide sümptomaatiline - rasketel aegadel hoiame kokku pensionide kojukandelt, soperdame puudega inimeste rahadega, tõmbame kokku lasteaedadelt...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home