iibise pesast

Thursday, March 19, 2009

Kuidas tunda end Tõeliselt Peene Daamina?


Vaja läheb: ema (vanuses... noh... kolmkümmend-pluss), poeg (seitse aastat) ja auto (vanuse jätan targu ütlemata... väga uus ei kõlba).

Viid poja koolivaheaja hommikul trenni. Pargid. Poeg tuleb autost välja ning avab su ukse.

(Tõe huvides olgu siinkohal täpsustatud, et auto juhipoolse ukse lukul on midagi viga, nii et seda saabki ainult väjastpoolt avada.)

*
Aga põhimõtteliselt on kõik võimalik ka ilma vana autota.

Näiteks paned endale hommikul selga vana seeliku (ja kui ma ütlen siinkohal vana, siis ma ka mõtlen vana, mitte üle-eelmise hooaja mudelit, eks ole.)

Ja su poeg vaatab sind imetleval pilgul ja ütleb:

Emme, sa oled niii ilus!

Pilt (no peaaegu sama kaunite tegelastega nagu meie) leitud siit.

Labels:

3 Comments:

At March 19, 2009 at 4:51 PM , Blogger Emmeliina said...

Tere
Olen Emmeliina ja loen Su blogi huviga. Täna aitas poeg mulle uute, mind huvitavate blogide otseteesid üles panna. Valisin ka sinu, igaks juhuks annan teada, muidu kuidagi imelik, et üks võõras Emmeliina...

 
At March 19, 2009 at 5:13 PM , Blogger iibis said...

Tervitusi Iibisepesast, Emmeliina. Ei tundu võõras midagi, minu vanaemal oli (ühetähelise erinevusega)sama nimi.

Ikka tore, kui keegi märku annab. Ma tunnen end kohe hulga väärtuslikuma krahvomaanina...

 
At March 19, 2009 at 5:40 PM , Blogger Emmeliina said...

Tore!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home