iibise pesast

Monday, March 16, 2009

Naistevärk. Unistused ja argipäev. Isikliku lootusrikka lõppakordiga


Naistepäevaks saime Kõrrekesega tulpe. Tulpidega on selline asi, et enne, kui nad päriselt laiali pudenevad, muutuvad nad veel palju huvitavamaks, kui nad värskete nuppudena olidki. Nii et naistepäevaks väga sümboolne kraam.

Nagu ka Mamma Mia! film, mis meil Kõrrekesega ühena vähestest omasoolistest veel päris viimase ajani vaatamata. Seda lünka meie naiseksolemises polnud raske täita. Väga lustlik hoopis. Ning mõnevõrra kerglane -- no näiteks tuli mul aru anda, mida tähendab sõna lita... Ja kokkuvõttes nautisime filmist iga viimast minutit!

Muidugi ei saa üle ega ümber Meryl Streepist. Kusjuures ka Kõrreke ütles: sellel emal on sellised unistavad silmad ja ta on ilusam kui see tüdruk. (Millega ma olen täiesti nõus. Mõelgem kasvõi tulpidele...) ABBA naiivsevõitu laulukesed täiesti uue sisuga. Mulle endale meeldisid eriti The Winner Takes It All, sest see oli niii ilus. (Seni käisin seda Elsa blogis kuulamas.) Ja siis veel üllatuslikult Dancing Queen. Viimane oma kodukitlites koduperenaiste kordeballetina keeras laulu esialgse pretensioonitu ilulemise täiesti pea peale.

Ja film oli naljakas! Julie Walters meenutamas natuke Lia Laatsi Kohviveskit, Christine Baranski jälle Pisuhänna-aegset Anne Paluveri.




Kokkuvõttes mõjus kõik nagu pannkoogid maasikamoosiga. Väga magusa moosiga. Küllap me varsti jõuame järele Kõrrekese sõbrannale, kes on filmi juba üheksa korda vaadanud. Ja Skiathosele kohale läheks iga kell.



Unistused... Ähh! Reaalsus on ainuüksi tänase päevaga kogunenud masinatäis musta pesu, pesemata köögipõrand, porine auto ja mõõdukas miinuses pangaarve. Humanitaar! (Öelduna põlgusega hääles.)

Aga mõningal määral on mul ehk siiski lootust? (Nii üldisemas plaanis vähemalt?)





Are You Smarter Than a 5th Grader In Math?

You got 100% correct! You are a 5th Grader. You did it! You are an arithmetic genius! Be proud and don't be afraid to say "I am smarter than a 5th Grader!" Maybe the you should start working on your calculus! Then again, that might be going TOO far.

Find Your Character @ BrainFall.com



Piltidest üks on isiklik, teised kaks siit-sealt.

Labels: ,

6 Comments:

At March 17, 2009 at 6:38 AM , Blogger Sehkendaja said...

Mulle meeldis lauludest Slipping through my fingers (http://www.youtube.com/watch?v=ib-AZ3Sf3kg). The Winner takes it all on mul muidu nende repertuaarist absoluutne lemmik, aga kuna filmis oli nii teistmoodi, siis seal niiväga ei meeldinudki.

Lastele meeldivad "rannapulmad" (Lay all love on me).

 
At March 17, 2009 at 1:23 PM , Blogger iibis said...

Blogimine on muidugimõista väga kasulik tegevus. Eile õhtul, kui olin oma kurva reaalsuse kirja pannud, pesin häbenedes veel põranda ära. Lörtsisegune lumi tegi sedasama poriga autol. Ja puhas pesu oli tarvis vaid hommikul masinast välja võtta. Ehk peaksin veel nüüd loteriipileti kah soetma?

 
At March 19, 2009 at 10:35 PM , Blogger :) said...

Mina olen Mamma Miat kinos käinud viis korda vaatamas ja DVD pealt kah ühe korra näinud. Vahepeal olin täielik fänn, nüüd olen pisut maha jahtunud. :)
Minu lemmik laulud on hetkel Our Last Summer ja Slipping Through My Fingers. Esimesel korral meeldisid Honey Honey ning Lay All Your Love On Me.

 
At March 20, 2009 at 8:54 AM , Blogger iibis said...

"Our Last Summer" on jah mõnus. Üldse mitte abbalik tegelikult. Selline, mis sobibki oivaliselt paadis istudes ning kitarrri tinistades kuulata.

Ainus, mis meie lastele häirivalt segaeks jäi, oli küsimus KES siis ikkagi oli Sophie' isa? Kõrreke välistas kohe Sami, kuna see väitis end kahe poja isaks (nii ju ei saa!)...

 
At March 20, 2009 at 12:16 PM , Blogger :) said...

Noh Sophie ütles ju filmis, et tegelikult teda see enam ei huvita. Minu meelest oleksid nad võinud ka DNA testi teha...

 
At March 20, 2009 at 6:13 PM , Blogger iibis said...

Oh, ma arvan, et see on rohkem seotud lapse ootuse kui sellisega loole tervikuna. Et kui loo algul esitatakse küsimus, peaks see lõpuks ka vastatud saama. Selline variant, et küsimus minetab tähtuse, tuleb ilmselt natuke vanemas eas arvesse.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home