iibise pesast

Saturday, April 18, 2009

Palju õnne mulle kõigi poolt!

Aastaring Iibisepesas on täis.












Et mida siis öelda sünnipäevalapse kohta? Tegemist on õitsvas eas blogiga. Tal on küll mõningaid raskusi ajaga (publish-kell näitab jumal-teab-mis-aega), kohaga (saitmeetri jumal-teab-kust, aga väga kaljukindla veendumuse kohaselt paiknen ma Harkus, Harjumaal) ning kommunikeerumisega (profiili numbrilugeja on jäädavalt(?) peatunud nõnda ilusal numbril nagu 1200), aga muidu on ta täiesti adekvaatne. Noh, kui mitte peatuda pikemalt ta kalduvusel asju üle dramatiseerida ja kõige olulisem enamasti vahele jätta.

Üles leida pole teda raske. Sageli on leitud siia tee näiteks pärasoolehaiguste, venituste ravi, kassi sünnituse või võrgutusnippide vastu huvi tundes. Aga ka õudusjuttude, gruusia rahvatantsu ning äriideede jälgedes. Otsingute toppi kuulub ka lihtsalt fantastiline pidulike riietega sooja vette - sellist hämmastavat infot vajavad kaaskodanikud päris sageli - ja ma pole kade. Muidugi pole ilus külaliste seas lemmikuid valida, aga ma lihtsalt pean esile tõstma visiite pealikrjadega hoidsin nokut pihus, kassi vaim ning mitu looma loeti kokku 2008. a.

Nii et üldiselt olen ma tark, ilus ning paljutõotav. Palju õnne!

Labels: ,

8 Comments:

At April 19, 2009 at 12:01 AM , Blogger kukupai said...

ooo!
Aasta blogimist on kena saavutus ja peab ütlema, et üks armas ja loetav blogi on tõepoolest.
Need pisiasjad, mida mainisid, pole eriti kõneväärt, need käivad blogijaks-kasvamise juurde ja mõne spetsi abiga peaksid olema üsna lihtsalt parandatavad.
Palju õnne!

 
At April 19, 2009 at 8:51 AM , Blogger helle said...

Aasta blogielus on tõepoolest juba täitsa tegija. Liiati on siit alati toredaid mõtteid ja südamlikke perekirjeldusi leida.
Õnne kõigile!

 
At April 19, 2009 at 1:31 PM , Blogger Elsa said...

Ainult aasta?! Mulle tundub, nagu sa oleksid kogu aeg olemas olnud :)
Aga õnne muidugi, minugi poolt! :)

 
At April 19, 2009 at 3:53 PM , Blogger Segasumma Saara said...

Õnnitlen :)!

 
At April 19, 2009 at 9:50 PM , Blogger Kaamos said...

Palju õnne kõigi poolt ja minu poolt samuti! (Ainult aasta? Mõni sünnib kirjutama kohe küpsena, arvasin, et see blogi on oi-oi kui pikaealine :) Mis ei tähenda muidugi, et see kunagi nii olla ei võiks!)

 
At April 20, 2009 at 6:56 AM , Blogger iibis said...

Ma olen juba vist loomu poolest selline vana ja alati olemas olnud. Kord, ühes Traditsioonidega Organisatsioonis, tuli jutuks, kuidas ühte küsimust enne Teist Ilmasõda lahendati. Ja arutelu tipnes küsimusega minu suunas: Iibis, sina ikka mäletad.

Nüüd on siis aasta siin ühte lõppematut taskurätti sõlme seotud. Tänan kaasamõtlejaid hääde soovide eest.

 
At April 21, 2009 at 9:11 PM , Blogger Maria said...

Palju õnne ja jõudsat edasikestmist! :)

 
At April 23, 2009 at 1:51 PM , Blogger iibis said...

Kusjuures, huvitav on see, et profiili numbrilugeja on praeguseks 1400 jõudnud. Et tema siis juba sentidega ei arvelda?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home