iibise pesast

Friday, April 10, 2009

Mida kassid ostaksid?

Esimene kokkupuude teemaga minu laps ja raha leidis minu jaoks aset kaks kevadet tagasi. Tütar Kõrreke lõpetas siis lasteaia ja tema vanaema kinkis talle raha. See mõnisada krooni pidas vastu paljudele kiusatustele. Käisime koos küll mänguasja-, küll raamatupoes. Lõpuks, ühes kaubanduskeskuses, sikutas Kõrreke mind varrukast.

Emme, ma olen otsustanud. Ma ostan oma nukule mähkmeid.


Püüdsin muidugi Kõrrekest ümber veenda. Aga mõnikord võib mu tütar olla väga kindlameelne.


Lõvipoiss on aga rahakoguja. Seekordseks eesmärgiks olid seatud juugiijookaardid metallkarbis. Väiksema karbi raha oli koos ning täna hommikul käisime koos kaubamajas ning ostsime selle hinnalise papitükke täis karbi ära.

Teistel klassis on suuremad karbid.


Noh, siis sul ongi ju hea vahet teha.

Aga mul on selle eest kõige rohkem kaarte. Sina ostsid ühe paki, siis ostis issi ja nüüd ostsin ma ise!


Vat siis.

Mis asi see juugijoo on, on mulle endiselt selguseta. Vastav multifilm on olemas, nagu ma aru saan. Ning siis mingi mängualus. Ja muidugi kaardid, millega võib vastase omi surnuaiale saata.

Ajad, mil lapsed kogusid marke ning kommipabereid on nähtavasti sama kaugel, kui nädalavahetused, mil ainus lastesaade kahe päeva peale oli pühapäevahommikune lastefilm.

Pildid siit-sealt.

Labels:

3 Comments:

At April 12, 2009 at 5:33 PM , Blogger Sehkendaja said...

YuGiOh kaartidega ei saa mu arust kedagi teise ilma saata. Need on sellised "virtuaalsed" võitluskaardid. Vastasega peetakse duelli, aga mitte otseselt, vaid kaardil kujuteldavate koletiste ja ma-ei-tea mille abil. Multikas samamoodi - keegi otseselt kättpidi kokku ei lähe - seal kasutatakse ka kaarte :)

 
At April 13, 2009 at 9:26 PM , Blogger iibis said...

Näed siis.

Kuigi, mis sääl ikka nii väga vahet, mis filosoofia kogu asjale juurde keevitatud on. Või on vahe?

Kasum on igal juhul tohutu: paarkümmend papitükki ja mitusada krooni.

 
At April 14, 2009 at 8:13 AM , Blogger Sehkendaja said...

Seda küll, et hind on meeletu. Aga kunagi ma ostsin YuGiOh kleepsuraamatu (kuna kleepsud on märksa odavamad - ühe paki sai vist 7 krooni eest) ja siis lugesin sealset halvasti tõlgitud juttu juurde ja viisin end veidi sisuga kurssi - meenutas kangesti HarryPotterit. Seal on mingid erinevad ühiselamud ja ühed on pahad, teised head. Iseenesest, kui süveneda, võib päris põnev olla - eriti just poiste jaoks.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home