iibise pesast

Monday, December 28, 2009

Kust tulevad inetud sõnad ja mida teha pudruga?

Punasilmsus, päkapikuneedus, patu palk, pereema-paranoiad ning peoorjus. Kunagi algklassides tuli teha ühe-tähe-jutt. Valisin pragmaatikuna o-tähe, kuna olemine tundus olulisim. Praegu võiks minu detsembrikuu postituste põhjal teha ühe eriti masendava p-tähe jutu. (Enesehaletsus on magus, mis siin ikka pikalt pajatada.)

*
Ilmselt on vähe poisslaste emasid, kes pole kunagi oma lapselt Rumalat Sõna kuuldes tahtmatult pahvatanud:

Kust sa seda kuulsid?!

Aga ilmselt pole just palju neid emasid, kes on saanud nii ammendava vastuse, nagu mina Väikevennalt:

Sõnad olid lume sees ja tuul puhus need mulle suhu!

*
Kõrreke oli viimase öö sõbranna juures. Naastes oli ta ülimalt heas tujus ning teatas koguni, et söönud külas esimsest korda elus vabatahtlikult kaerahelbeputru.

Sest ports oli väike ja me lobisesime kogu aeg.

Labels:

1 Comments:

At December 29, 2009 at 12:40 PM , Blogger Sehkendaja said...

Mina valisin - kas pole mitte irooniline - S-tähe, kuna mulle tundus, et nii palju sõnu on sellega ja kirjutasin loo Sipelgas Signest.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home