iibise pesast

Wednesday, July 9, 2008

Kodus sirgumas laps-rassistid!

Lugesin just delfist, kuidas võõrapärase toidu ärapõlgamine on selge rassismiilming, mis tuleb igati hukka mõista -- http://ajaviide.delfi.ee/news/kuum/article.php?id=19307429&l=fplink.

Pean häbiga tunnistama, et meiegi peres sirguvad ohtlikud laps-rassistid. Näituseks paar päeva tagasi keeldus Pumpernickel (vanus: üksjakolmveerand) söömast pelmeene. Sõna pelmeen tuleneb minu mälu järgi meie sugulasrahva -- andku Ilmar Manninen mulle teispoolsuses andeks kui ma eksin -- udmurdi keelest ja tähendas vist kõrva? Nii et meil sirgub noor udmurdipõlgur... Samuti keeldus ta ta paar kuud tagasi Mäkis pakutavatest friikatest. Loodetavasti ei mõju see halvasti meie oodatud viisavabaduse küsimusele.

Lõvipoisile (vanus: peaaegu-seitse) ei maitsenud jälle minu enda keedetud ehtne seljanka. Samuti ei armasta ta eriti riisihelbeputru (järeldus: ei austa kõiki neid vaeseid hiinlasi, kes, jalad märjad, riisipõldudel rassides meie igapäevase riisi meile lauale toovad...)


Ma ei tea, kuidas peaksin siis kõige selle valguses suhtuma tõsiasja, et viimati keeldus Pumpernickel ka kamast? Kas see peaks mu sotsiaalset emasüdant veelgi enam rõhuma -- või peaks see mulle vastuoksa kergenduseks olema?

Labels: ,

4 Comments:

At July 9, 2008 at 12:41 PM , Blogger Valkyrie said...

Tegelikult tehti juba Hiinas pelmeenisarnaseid pätsikesi, aga udmurdid panid vist nime sellele :) Mõtle, kohe kaht erinevat rahvust saab pelmeene ära põlates diskrimineerida.

 
At July 9, 2008 at 2:18 PM , Blogger iibis said...

Noh, kui nii võtta, siis ega ravioolgi pelmeenist olemuslikult erine. Aga näed, neid meie lapsed, väikesed rassistid, söövad. Nii et tuleb tõhustada õppe- ja kasvatustööd.

 
At July 9, 2008 at 6:25 PM , Blogger Kaamos said...

Lugesin seda "artiklit" millele vihjasid....armas aeg, mul on viimane aeg ennast politseisse üles anda, ehk vangla teeb minust veel inimese...
Tegelikult tekkis mul küsimus, kas maailmast on tõelised hädad otsa saanud, et sellist jama haibitakse?


Minu sügav mure sinu peres kasvava pisirassisti pärast on muidugi tõeline probleem......

 
At July 24, 2008 at 2:58 PM , Blogger triinu said...

ma olen pidevalt võidelnud selle eest, et meie pere neli lapsrassisti, kuidas sa selle nähtuse esindajaid nii südamlik-tabavalt nimetad, vähemalt maitseksid pakutavat ja siis ei teeks lihtsalt: öäk, vaid piirduksid väitega, et neile antud toit ei maitse. sest ma olen olnud väljamaal seltskonnas, kes pööritasid iga ampsu peale silmi, käisid (moslemiriigis) oma toas salaja liha toomas ja seda avalikult koridoris!!!! sõid. piinlik oli... sama värk ka riietusega - alati leiab mõni tibi seltskonnas, et minis ja paljaste tissidega moslemite ees veheldes, on nende pahameel selge ülekohus. nii et pressi oma lastele riisi ja pelmeene sisse. ps meil sööb kama isegi koer.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home