iibise pesast

Wednesday, January 21, 2009

Laisa looma supp (meem)


Sain siis kah korraliku blogijana meemipalli. Kahelt daamilt koguni, nagu paistab. Tiiult ja Mõttetuse jumalannalt.

Niisiis tänases menüüs on laisa looma supp.

Ei tea mis see selline on? Meenutagem siis siinkohal rännukoer Klausi:

Ajad end laiaks nagu postmark, ja võtad, mis pihku puutub. Vaata mind -- roobitsed vasakult ja leiad mustikaid! Kobad paremalt - ja seen on käes. Siis otsid oma taskud kah veel läbi - ja mis sa kostad, see on ju kukekomm! Viskad kõik patta ja keedad läbi, küll maitseb pärast hea.*

Tänane supp:
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need. Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).
2. Anna 5:le blogipidajale meemi “teatepulk” edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.

Siin on siis minu mustikad, seen ja kukekomm.

Pere. Näppu jäi selline lugu.
Sõprus. Tõelise sõbra nimel ei kõhelda vajadusel isegi sokke jalga tõmbamast...
Armastus. Seekord võrgutusteooria nurga alt.
Mina ise. Palun väga, siin ma olen.
Midaiganes. Täna siis taas tädidest. (Ilmselt natuke seotuna ühe praegu veel draftis oleva looga olen ise sellele tädidevärgile viimastel päevadel mõelnud.)


Mängu kutsun Elsa, sehkendaja ja ritsiku kui vanad tuttavad (ehkki minu suhteliselt kasina blogimisstaazhi kohta on mõiste vana tuttav suhteline, v.a siis sehkendaja puhul, keda pärismaailmas lasteaiapäevist alates tean...)

Uuemad leiud blogirullis on sigane ja danzumees, kellele antud teemavalik hästi sobilik olema peaks.

* Tsiteeritud loomulikult Kivirähu Leiutajateküla Lottest. Mustikaid leidsin selle mätta alt.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home