iibise pesast

Monday, March 23, 2009

...kel on vähe või on natukene...

Mamma teeb koos Pumpernickliga sisseoste. Pumpernickel toimetab ostukärru auto. Kõige suurema mänguauto poes.

Mamma: Ei, Pumpernickel. Me ei osta seda autot. Ma ei tea, kas mul nii palju rahagi kaasas on.

Pumpernickel (valjusti üle terve poe): Aga sul on 'ahakotis palju sente! Palju sente!

*
Pumpernickel teeb kodus emale avalduse: Emme, ma ta'an ujuma minna.


Ema: Ei, Pumpernickel, praegu meil küll ujumamineku plaane pole.

Pumpernickel: Aga võta pangakaa't ka kaasa!

*
Suurematel lastel oli täna hea päev. Lisaks iganädalasele kahekümneviiesele sai kumbki ka Mamma käest õhtul viiskümmend krooni. Möödunud vaheaja puhul või nii. Ning õhtul oli ühel lapsel rahakotis 55 ning teisel 170 krooni...

Labels: ,

3 Comments:

At March 24, 2009 at 1:23 PM , Blogger iibis said...

On inimesi, kel on kohe rahaga vastastikku soojad suhted. Nimelt tuli Lõvipoiss täna koolist koju ja näitas tee pealt leitud sajakroonilise ning avaldas soovi oma raha panka viia...

Mina ise küll millegipärast raha maast ei leia.

 
At March 24, 2009 at 2:52 PM , Blogger Emmeliina said...

mind paneb muigama riigikogulaste väljend "kui selle jaoks raha leiame".
Ilus armas keel, mina pean ikka, et midagi saada, millegi arvelt kokku hoidma.

Lõvipoisil oli õnne, ju ta käib lahtiste silmadega, nagu oleks öelnud mu kallis vanaema.

 
At March 24, 2009 at 8:31 PM , Blogger iibis said...

Ma pole sellele väljendile varem mõelnud. Aga mõjub tõesti humoorikalt!


Samas on inimese ja raha suhted ka vastastikused. Nt Lõvipoiss väitis alles pärast küsimust "kuidas sportlased raha saavad", et tema tahab suureks saades sportlaseks hakata.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home