iibise pesast

Tuesday, November 3, 2009

Kuidas karastus teras

Nii. Tänase seisuga või öelda, et olen kümnekonna töönädala raames läbi elanud:

a)tuletõrjeõppuse*;

b)kohtussekaebamise ähvarduse;

c)pommiähvarduse.

Aga selleks, mis juhtus peale tundi viiendas klassis - see oli siis enne pommiähvardust - polnud ma valmis. Ma olen aastaid kasutanud huvilisemate laste peal testküsimust, kas keegi on lugenud Kolme musketäri. Nii et kui viienda klassi poiss tuli minu juurde, ja teatas, et ta luges läbi Kolm musketäri, olin ma tükk aega sõnatu. Alles siis tuli pähe kiita. (Selle olukorra jaoks peaks kah õppuse nõutama.)

*See oli muidugi naljamäng. Esimeste klasside omad nutsid natuke, kehalisest tulnud külmetasid natuke (paar plusskraadi ja lühike dress), aga paarikümne minuti pärast õnnestus klassi naasta ning kodutöögi tahvlile märkida.

Labels: ,

4 Comments:

At November 3, 2009 at 6:17 PM , Blogger sille said...

Kes ja miks Sind kohtusse lubas kaevata? :O

 
At November 3, 2009 at 8:00 PM , Blogger iibis said...

Noh, eks alati leidub mõni baklažaan, kes unustab mugavalt, et õigustega koos käivad ka mõningad kohustused. Sügavamat uudishimu võin rahuldada eraviisilielt meilitsi.

 
At November 4, 2009 at 1:31 PM , Blogger sille said...

:D
ahah, ma saan aru, et see õnneks ainult ähvarduseks jäigi?

 
At November 4, 2009 at 1:37 PM , Blogger iibis said...

Nojah. Nagu ka tuletõrje- ja pommihäire.

Muidugi võib siis lõpuks minna nõnda, nagu seal loos, kus poiss muudkui karjus, et hunt tuleb. Lõpuks ju tuligi, ainult keegi enam ei uskunud.

Teised jälle väidavad, et raske õppusel, kerge lahingus. Nii et mine võta kinni.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home