iibise pesast

Saturday, May 23, 2009

Primaarsed sootunnused

Enda meelest on mu pesamuna viis-pluss-poiss. Käitub nagu poiss ja käib riides nagu poiss ja näeb välja nagu...

No jah, ei saa tõesti aru. Pikkade juustega mehed on vähemasti mind alati võlunud. Ja liikvel ei tundu neid ka tänavapildis just vähe.

Miks siis ometigi tädikesed mu poega tütreks peavad, on arusaamatu. Kusjuures, paradoksaalsel kombel on neil tädidel enestel sageli lühikesed juuksed...

Sootunnuste küsimuses olen varemgi sõna võtnud.

Labels:

1 Comments:

At May 25, 2009 at 5:17 PM , Blogger Segasumma Saara said...

Minu poissi peeti ka kuni kolmanda eluaastani alatasa tüdrukuks. Kuigi tal olid palju lühemad juuksed kui sinu Pumpernicklil ja riided olid ka igati poisilikud. Ju mingi selline näo õrnus ja värk ikka on neil mõlemal. Kuskil 6-aastaselt tuli minu poisile alles selline poisim nägu pähe :).

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home