iibise pesast

Sunday, July 27, 2008

Suvisuvisuvi -- endiselt ja täies hoos



Biitšipartei aruanne:
käidud mitmel päeval mitme järve ääres. Seltskond: muutuv osa + Iibis ja pesakond. Eesmärk: lust ja lebo. Transpordivahendid: rong ja buss (mul pole ikka veel lube -- häbistamiskoht!) Ilm: päike. Abivahendid: ujumisrõngad, mikihiirega kummimadrats (Rootsist, vanakraamipoest), ämber, liivavorm (rongikujuline) ja väike auto -- roheline kühvel oli ka, aga see läks salapärastel asjaoludel kaduma. (Raamatu unustasin täna koju -- aga sellegipoolest olen veel õhtuks elus.) Nähtud: pardid Pühajärvel ja Arbil (mittekokkuloetaval hulgal). Söök: hää ja veel parem. Tagajärg: marrastatud põlved (Pumpernickel), kähe hääl (Lõvipoiss) ja hea uni (kõik kolm, isegi Pumpernickel).

Üleminek üksiknäitelt üldisele: puudub.

Labels:

2 Comments:

At July 27, 2008 at 11:14 PM , Blogger Elsa said...

Ma vannun ka ikka lubade teemal :P Näiteks nädalalõpul folgil, et no mida paganat on vaja 250 taksojuhile anda, et kesk öd vanematekoju saada. Võpetusega mõtlesin, et see ju terve sõidutunni raha :))))
Aga lebo ei tohi selliste ilmadega küll kannatada....

 
At July 31, 2008 at 12:26 PM , Blogger Anneli said...

Tublid olete... Mina olen paraku veendunud, et ei saaks teiste ohtlike juhtidega ette arvestamist niikuinii selgeks... ja ei hakka sõitma õppimagi. Ma ei usu, et suudaksin.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home