iibise pesast

Saturday, August 16, 2008

Mehed nagu metsapullid



Kahe poja emana -- tütrerosin ei putu hetkel teemasse -- tuleb mul, noh, näiteks suheldes mõne sünnipäevakutse saanud tütarlapse emaga, ikka mõnikord kuulda (väga nõutul toonil öelduna) -- no ma kohe ei tea, mida neile POISTELE kingitakse. Et poisid on nagu mingi eriline (ja ettearvamatu) liik inimliigi sees.

Vastad siis sellsele küsimusele, et poisid on nagu lapsed ikka, mängivad samuti lauamänge, meisterdavad ja loevad raamatuid.

No aga ma ei tea. Tüdrukutele on nii palju raamatuid. Kõik need printsessid ja haldjad ja.

Olen ka rohkem kui kord kuulnud naisi soovimas endale tütreid, sest ma ei tea, mida nende poistega peale hakata.

Jah, ongi sündides juba sellised metsapullid. Parem olla ettevaatlik, muidu teevad jumalteabmida. Selline poolmütoloogiline, kardetav ja huvitav, nagu see meessugu kord juba on.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home